مرد متجاوز در انتظار سومین رای دادگاه

اعلام رضایت زنی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته باعث شد مرد متجاوز به رهایی از طناب دار امیدوار شود. متهم پیش از این دوبار به اعدام محکوم شد، اما دیوان عالی کشور تقاضای اعاده دادرسی او را پذیرفته تا پرونده برای سومین بار مورد رسیدگی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۳۲

به گزارش جام‌جم، 21 شهریور امسال زنی به کلانتری تهرانپارس مراجعه کرد و گفت: «دیروز صبح برای رفتن به محل کارم، در تهرانپارس سوار یک دستگاه پژو شدم. به غیر از راننده، مرد دیگری نیز در صندلی عقب نشسته بود. چند دقیقه که از حرکت خودرو گذشت، راننده تغییر مسیر داد و مسافر هم چاقویی زیر گلویم گذاشت. آنها مرا با تهدید به ویلایی در لواسان بردند و یک روز زندانی کردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس با این تهدید که اگر شکایت کنی، آبرویت را می‌بریم، رهایم کردند. من شماره پلاک ماشین را حفظ کردم.»

با کسب این سرنخ، خودروی مورد نظر تحت تعقیب نامحسوس قرار گرفت و سرانجام هر دو متهم دستگیر شدند. آنها پس از محاکمه در شعبه 71 وقت دادگاه کیفری استان تهران به جرم تجاوز و آدم‌ربایی به اعدام و 15 سال حبس محکوم شدند، اما دیوان عالی کشور این احکام را رد کرد و پرونده را برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاد. احکام دادگاه بدوی اما بدون هیچ تغییری در شعبه همعرض نیز صادر شد تا این بار دیوان عالی کشور مهر تائید بر آنها بزند.

راننده پژو برخلاف متهم دیگر، به حکم اعتراض کرد و خواستار اعاده دادرسی شد. او در جلسه دادگاه که در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، خود را بی‌گناه دانست و از شاکی درخواست بخشش کرد. در ادامه زن جوان گفت: «من پس از این حادثه ضربه روحی بدی خوردم، اما اکنون حاضرم در ازای دریافت 70 میلیون تومان رضایت بدهم.»

در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها