پس از مرگ مشکوک مادر و پسری، تنها دختر خانواده نیز ناپدید شد و با گذشت شش سال از وقوع این ماجرا، پلیس همچنان در جست‌وجوی اوست .
کد خبر: ۱۰۰۸۸۴۹

به گزارش جام‌جم، 21 مرداد 89 ماموران کلانتری 140 باغ فیض در جریان قتل مادر و فرزندی در خیابان آیت‌الله کاشانی قرار گرفتند. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند که جسد متعلق به زنی به نام فاطمه و پسر ده ساله‌اش مهدی است. بدن هر دو نفرشان نیز به طور کامل با پتو پوشانده شده بود. بررسی‌‌ها نشان می‌داد که چند روز از مرگ آنها گذشته است. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس از مادر مقتول (زن کشته شده) آغاز شد که وی به افسر تحقیق گفت: چند روزی بود که از فاطمه و فرزندانش اطلاعی نداشتیم و حتی کسی پاسخگوی تماس‌های تلفنی ما نبود؛ برای سرکشی و اطمینان از سلامت آنها، به خانه‌شان رفتم که کسی در را باز نکرد. زمانی که کلیدساز آوردم و در خانه ر ا باز کردم با اجساد آن دو روبه‌رو شدم، اما اثری از نوه دیگرم، ریحانه پیدا نکردم. با توجه به ناپدید شدن ریحانه، پرونده جداگانه دیگری در اداره یازدهم پلیس آگاهی تشکیل و تحقیقات برای یافتن او آغاز شد. از سال 89 تاکنون که شش سال از وقوع این جنایت و ناپدید شدن دختر این خانواده می‌گذرد، پلیس هنوز موفق به یافتن وی نشده است.

دیروز محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران درخواست کرد تصویر این دختر گمشده در روزنامه چاپ شود تا چنانچه افرادی از سرنوشت او با خبرند موضوع را به 110 یا دادسرای جنایی تهران اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها