دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: یک زن ماهدشتی به دلیل اختلالات روحی دو فرزند و همسرش را به قتل رسانده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۹۱
قتل همسر و 2 فرزند به دلیل بیماری سرطان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حاجی رضا شاکرمی با اعلام وقوع سه فقره قتل عمدی در شهرستان کرج، گفت: پس از گزارش مراجع انتظامی مبنی بر وقوع سه فقره قتل در یکی از مناطق ماهدشت، بازپرس کشیک قتل به محل اعزام شد.

بیماری سرطان انگیزه قاتل برای قتل

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که قاتل زنی است که اقدام به قتل همسر و دو فرزند خود کرده است.

شاکرمی درباره انگیزه قاتل توضیح داد: وی در اظهارات اولیه خود اعلام کرد از دو ماه قبل متوجه شده به بیماری سرطان مبتلاست و برای اینکه فرزندانش بعد از مرگ وی سرگردان نباشند نقشه قتل اعضای خانواده خود را طراحی و اجرا کرده است.

وی افزود: متهم برای عملی کردن طرح خود، اقدام به خرید دو بسته قرص خواب‌آور از داروخانه کرده و پس از خوراندن آن به قربانیان، با ضربات چاقو آن‌ها را به قتل رسانده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده قاتل دارای مشکلات روحی و روانی و افسردگی شدید بوده و پرونده وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی کرج ارجاع شده تا در خصوص جنون و اختلالات روانی وی که منجر به ارتکاب این جنایت هولناک شده اظهار نظر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
برای جلوگیری از این دست اتفاقات در جامعه ، پیشگیری از طریق معاینه روحی روانی افراد بهنگام مراجعه به پزشك وبیمارستان بسیار لازم وضروریست چه بخواهیم ویا نخواهیم میبایست مثل پرونده واكسن افراد برای هر نفر نیز یك پرونده از نظر سلامت روحی وروانی ایجاد شود تا حداقل خانواده واطرافیان بی گناه این افراد اینچنین قربانی نشوند .
kouroush
Canada
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
در مقایسه با موضوع فوق در یكی از روزنامه ها خوندام كه زنی سرطان تخمدان دارد وحدود چند سال با شوهرش ازدواج كرد زن بخاطر اینكه شوهرش با مشگل مواجه نشود در سایت همسر یابی بدنبال گرفتن زن هست برای شوهرش كه شوهرش بتواند زندگی خودش را ادامه دهد این خانم باید فكری بحال شوهرش وبچه هایش میكرد وخدا بزرگ است كه شاید با آمدن یك زن در جوار این خانواده سرنوشت خوب وخدا پسندانه بوجود میآورد نه دست به جنایت میزد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها