مرجع تقلید شیعیان گفت: بانک‌ها حتی پس از دستورات بانک مرکزی هم مبنی بر بخشش اضافات وام‌های تا سقف صد میلیون تومان، گوش به حرف آنها نداده‌اند که در این شرایط با توجه به تمرد بانک‌ها مشکلات حل نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۷۶

به گزارش تسنیم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان این‌که تا زمانی که سه مشکل قاچاق، یارانه و بانک‌ها حل نشود، اقتصاد کشور به‌جایی نخواهد رسید، اظهار کرد: تا زمانی که این دردها حل نشود، مشکل اقتصاد و رشد اقتصادی حل نخواهد شد.

وی با بیان این‌ که بانک‌ها گوش‌شان بدهکار کسی نیست، افزود: در مسائل اقتصادی درد بی‌درمان نداریم که حل نشدنی باشد، در زمینه یارانه‌ها هم سنگی به چاه انداخته‌شده و چه دلیلی دارد که ده‌ها میلیون نفر که دارای امکانات هستند، از پول یارانه‌ها استفاده کنند.

وی پدیده قاچاق را مانند معما دانست و گفت: به ‌رغم تأکید مسئولان شاهدیم تریلی‌های فراوانی از مرز وارد و خارج می‌شود و وقتی بیان می‌شود 25 میلیارد دلار کالا در کشور قاچاق می‌شود، نشان از دردی بزرگ در کشور است و با توجه به وجود مرزبانی‌ها، نمی‌دانم مشکل کجاست که هنوز 15 میلیارد دلار همچنان قاچاق در کشور وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها