پاتک موشکی انصارالله به متجاوزان سعودی

حملات موشکی نیروهای مسلح و انصارالله یمن به متجاوزان سعودی باعث افزایش تلفات انسانی مزدوران نظامی شده است. در این رابطه سخنگوی نیروهای مسلح یمن، ائتلاف متجاوز سعودی را به حملات غافلگیرکننده جدید تهدید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۳۸

به گزارش شبکه خبری المسیره، شرف لقمان گفت: حملات استراتژیک موشکی به رغم اندک بودنشان برای دشمن دردناک هستند.

وی در ادامه عملکرد مسئولان سازمان اطلاعات یمن را ستود و افزود: اگر اطلاعات دقیق این سازمان نبود این دستاوردهای مثبت محقق نمی‌شد. ما در این جنگ بازی نمی‌کنیم و به متجاوزان متذکر می‌شویم که آنچه پیشتر درباره‌اش هشدار داده بودیم محقق شده و حوادث غافلگیرکننده و کوبنده‌ای در انتظار شماست.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، نیروهای زمینی عربستان را به سخره گرفت و اضافه کرد: دیگر توان مقابله با مبارزان ارتش و کمیته‌های مردمی را ندارید. از سوی دیگر منابع نظامی از کشته شدن احمد سیف الیافعی، معاون رئیس ستاد کل ارتش وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن در حمله موشکی انصارالله در اطراف شهر المخا در غرب تعز خبر دادند. برخی منابع همچنین از کشته شدن ناصر المشبب فرمانده ارشد نیروهای اماراتی در یمن در این حمله گزارش کردند.

در ادامه تحولات نظامی یمن، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد که محل استقرار نظامیان سعودی در ورودی منطقه الخضرا در نجران واقع در جنوب عربستان با شلیک موشک‌های کاتیوشا و چند گلوله توپ منهدم شد.

حملات موشکی ارتش یمن و انصارالله طی هفته‎های اخیر در واکنش به استمرار و تشدید حملات عربستان علیه یمن افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها