سیدعباس عراقچی و سرگئی ریابکوف معاونان وزارت خارجه ایران و روسیه در جریان مذاکرات خود در مسکو بر لزوم اجرای برجام و توسعه همکاری‌های دو کشور تاکید کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مذاکرات معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: روسیه اهمیت ویژه‌ای به روابط با ایران قائل است و همکاری‌های برجامی مانند قبل بین مسکو و تهران ادامه خواهد یافت. عراقچی نیز در این دیدار گفت: رایزنی‌ها و همکاری‌های دو کشور از برجام تا اجرا و تاکنون به صورت مناسب پیش رفته است.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۰۴

واکنش روسیه به ادعاهای موشکی واشنگتن

همزمان ویتالی چورکین، نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به موضعگیری‌های اخیر مقامات و رسانه‌های آمریکایی علیه آزمایش موشکی تازه ایران گفت: در مورد سر و صدایی که در مورد شلیک موشک بالستیک توسط ایران به راه افتاد و کارشناسان آمریکایی در سی.‌ان‌.ان می‌گویند این نقض ممنوعیت شورای امنیت است، غافلگیر شده‌ام.

مسکو: تحویل سامانه اس-300 به ایران تکمیل شد

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران نیز از تکمیل فرآیند تحویل سامانه دفاعی اس ـ 300 به ایران خبر داد. به گفته این دیپلمات روس، تحویل سامانه اس ـ 300 به ایران در سال گذشته میلادی تکمیل شده است.

وی که با خبرگزاری تاس گفت‌وگو می‌کرد، همچنین گفت: مسکو برای تحویل اورانیوم غنی‌شده به ایران در ازای آب سنگین، آماده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها