شیائومی از نسل اول Redmi Note در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۱۴ رونمایی کرد، حال این شرکت چینی در حال کار بر روی نسخه جانشین است. بر همین اساس امروز لیست کامل مشخصات فنی این دستگاه توسط آژانس چینی TENAA برملا شد.
کد خبر: ۷۶۶۱۹۵
افشای مشخصات کامل شیائومی Redmi Note 2

به گزارش جام جم کلیک: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، Redmi Note 2 هیچ شباهتی به نسل پیشین خود نداشته و دستگاه کاملاً جدیدی از نظر سخت‌افزاری خواهد بود، بر همین اساس قرار است نسل بعدی Redmi Note به نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل مجهز شود. از مدل پردازنده اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما به‌احتمال زیاد چیپست چهار هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود.

ابعاد کلی ردمی نوت۲ ۱۵۴ در ۷۸.۷ در ۹.۵ میلی‌متر است که تغییری نسبت به نسل اول تغییری نداشته، اما وزن آن از ۱۹۹ گرم به ۱۸۸ گرم کاهش یافته است. این گوشی داری یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت با به‌کارگیری کارت حافظه جانبی می‌باشد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Redmi Note 2 می‌توان به دو دوربین ۱۳ و ۵ مگا پیکسلی در پشت و جلوی دستگاه اشاره کرد.

هنوز به‌طور دقیق نمی‌توان در مورد زمان معرفی این محصول نظری داد، اما شایعات بیان می‌کنند Redmi Note 2 در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش تولید می‌شود و در زمان عرضه از نسخه ۴.۴ اندروید کیت‌کت بهره می‌برد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها