معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز لرستان به یک کارگاه بزرگ سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تبدیل و کارهای بزرگی در آن انجام شده است.
کد خبر: ۹۹۸۹۲۸

به گزارش فارس، محمد شریعتمداری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و رنج‌های کشیده شده امام خمینی(ره) است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز نقاط مختلف جهان مانند بحرین، یمن، منطقه خاورمیانه و حزب‌الله لبنان شیفته انقلاب اسلامی و نگر‌ش‌های امام راحل هستند، مطرح کرد: امروز ما به فکر و اندیشه امام خمینی افتخار می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که در چنین نظامی زندگی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید یاد و خاطره شهدا را گرامی‌ بداریم، تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهدای بزرگوار لرستان همانند شهید رحیمی و همچنین بزرگوارانی مانند آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله کمالوند و آیت‌الله قاضی زنده نگه داشته شوند.

وی با اشاره به تلاش‌های فراوان استاندار لرستان گفت: علیرغم تمام تلاش‌های کشیده شده اما استان تا نقطه مطلوب فاصله دارد و باید تلاش شود که لرستان به جایگاه اصلی خود برسد.

شریعتمداری اضافه کرد: در استان لرستان کارهای بزرگی مانند سدسازی، احداث آزادراه و راه‌آهن انجام شده است که برخی از این پروژه‌ها افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: تا هفته گذشته 26 هزار و 750 میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش رسیده است که لرستان می‌تواند از آن سهم خوبی را جذب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها