در هیچ جای دنیا هوادار به اعضای هیئت مدیره بی احترامی نمی کند.
کد خبر: ۹۹۸۰۱۶
معینی: هوادار نمی گذارد آب خوش از گلویمان پائین رود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ مسعود معینی، عضو هیئت رئیسه باشگاه استقلال پیرامون ارزیابی فنی این تیم بیان کرد: یکی دو سال است که فوتبال ما در حال دگرگونی است و در حوزه مربیان و بخصوص بازیکنان نسل عوض می شود. در هر صورت همه مربیان خوب دنیا همیشه ترکیبی از جوانها و چند نفر از با تجربه ها را در ترکیب تیم شان حفظ می کنند. اضافه کردن جوانان به تیم کار پر ریسک و بزرگی است و نیاز به زمان دارد. سال گذشته این اتفاق برای تیم پرسپولیس افتاد و این تیم در نیم فصل اول در شرایط بسیار ضعیفی قرار داشت. ولی با کمک کادر، مدیریت، بازیکنان جوان و پشتیبانی خوب هواداران توانستند رشد کنند و در پایان فصل نتایج خوبی بدست آورند. در این فصل این اتفاق برای استقلال و با مربیگری منصوریان رخ داده است.
باید صبر و حوصله داشته باشیم تا این تیم شکل بگیرد.
معینی درخصوص هواداران تیم استقلال اظهار کرد: هواداران واقعی ما کسانی هستند که در حال حاضر از ما پشتیبانی می کنند ولی یکسری هواداران نمی گذارند آب خوش از گلوی ما پائین رود. از هواداران خواهش می کنم صبر و حوصله داشته باشند ما مشکلاتی داریم که از دوره های قبلی به ما رسیده است و ما در این پی پولی با آن می جنگیم. در هیچ جای دنیا هوادار به اعضای هیئت مدیره بی احترامی نمی کند. ما در مثلثی قرار گرفته ایم که کادر فنی و بازیکنان، هیئت مدیره و باشگاه ضلع ها آن هستند. عده ای می خواهند این سه راس را که به هم متصل هستند از هم بپاشند.
وی در ادامه تاکید کرد: حتی اگر در بازی مقابل السعد و در دربی نتیجه نگیریم به صلاح نیست که تا آخر لیگ سرمربی تیم را عوض کنیم.
برنامه زنده "از فوتبال چه خبر" پنجشنبه ۱۴ بهمن با اجرای حافظ کاظم زاده تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه همه روزه (بجز جمعه ها) تقدیم دوستداران فوتبال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها