هوای سرد که گاه به زیر صفر درجه می‌رسد، تمرین قایقرانی را دشوار می‌کند، اما قایقرانان در اردوهای رشته‌های مختلف در حال آماده‌سازی هستند. تیم‌های ملی اسلالوم در میان این رشته‌ها رده‌های سنی را روی آب می‌فرستند تا ملی‌پوشان برای مسابقه‌هایی که در پیش دارند، آماده شوند.
کد خبر: ۹۹۵۵۱۴

تیم ملی قایقرانی اسلالوم در دو گروه بزرگسالان و نوجوانان تمرین می‌کند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آماده شود.

رکسانا رازقیان، از ملی‌پوشان دختر تیم ملی بزرگسالان می‌گوید: اردوها بخوبی انجام می‌شود و رشته ما نیز مورد حمایت فدراسیون قایقرانی و آقای امینی است. این رشته در ایران پیشینه زیادی ندارد، اما برنامه‌ریزی برای سرعت یافتن رشد این ورزش مدت‌هاست آغاز شده و نیروهای جوان به عنوان پشتوانه‌های اسلالوم، زیر نظر برنامه‌های آموزشی قرار دارند.

در مسابقات قهرمانی آسیا قرار است برای نخستین بار، پیکارها در سه رده سنی بزرگسال، جوانان زیر 23 سال و نوجوانان برگزار شود. تیم‌های ایران با ترکیب دختران و پسران در دو رشته کایاک و کانو به این مسابقات می‌روند. رازقیان می‌گوید: این مسابقات می‌تواند برای نوجوانان که نخستین بار است در یک رویداد بین‌المللی شرکت می‌کنند، تجربه بسیار خوبی باشد. متاسفانه با توجه به شرایط جوی، امکان تمرین کافی در رودخانه‌ها نیست، اما با تمام کمبودها و مشکلات، تیم به‌صورت جدی و سخت، تمرینات خودش را پیگیری می‌کند. مسابقات قهرمانی آسیا، ششم تا هشتم اسفند در تایلند و شهر ناخونایاک برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها