به گزارش جامجم آنلاین به نقل از تک شات،وی تصریح کرد که در اجرای مصوبه ۱۴۷ کمیسیون، حوزه نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در مورد نحوه عضویت مشترکین تلفن همراه در سرویسهای خدمات مبتنی بر محتوا حساسیت ویژهای دارد و درصورت مشاهده هرگونه عضویت ناخواسته مشترکین در اینگونه سرویسها پیگیریهای لازم را انجام میدهد.
فلاح درباره عدم آگاهی مشترکین از عضویت در این خدمات اظهار کرد:
برخی پیامکهای دعوت به عضویت در سرویسها با متنهای فریبنده و جذاب مانند شرکت در قرعهکشی، شما برنده شدید، شارژ رایگان و ... ارسال میشود که در دورههای گذشته در این پیامکها هیچ اشارهای به عضویت و محاسبه هزینه وجود نداشت و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از مشترکین به این صورت برای دریافت خدمات عضو شدهاند. در حال حاضر نحوه ارسال پیامکهای مربوط به خدمات به گونهای است که هزینه و روش لغو عضویت آن در هر پیامک ارسالی درج میشود. در برخی برنامههای رادیوئی و تلویزیونی داخلی و خارجی، سایتهای اینترنتی و سایرر رسانهها با تبلیغات کاذب و گمراهکننده مشترکین را به ارسال کد عضویت به سرشمارههای مورد نظر تشویق میکنند که ممکن است از آن برای عضویت ناخواسته مشترکین استفاده شود.
فلاح در ادامه توضیحات خود در خصوص عضویت ناخواسته در خدمات ارزش افزوده پیامکی گفت:
مشترکین تلفن همراه درصورت مواجهه با چنین موردی میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.۱۹۵.ir یا تماس با سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات حوزه ICT به شماره ۱۹۵ شکایت خود را ثبت کنند تا از سوی معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری پیگیری و اقدام لازم انجام شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با مهندس حمیدرضا هلالی، عکاس، پژوهشگر و مدرس انجمن سینمای جوانان ایران مطرح شد
دانیال نوروش از لذت مضاعفش در سریالی گفت که یادآور «روزیروزگاری» بود
سرپرست مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد