رئیس اوقاف و امور خیریه کشور؛

طرح توسعه مجموعه مفخم طرحی مهم برای اجراست

در دومین برنامه «اوج هنر»؛ پاسداشت هنرمندان انقلاب اسلامی، از یک عمر تلاش هدایت‌الله بهبودی در ادبیات انقلاب و دفاع مقدس تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۲۱۸
تجلیل از هدایت‌الله بهبودی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، هدایت‌الله بهبودی از جمله نویسندگانی است که تاکنون با تدوین و نگارش ۴۸ عنوان کتاب در حوزه ادبیات انقلاب و دفاع مقدس، همچنین حضور موفق در عرصه نشریات و فصلنامه‌های تخصصی توانسته است بار بزرگی را از دوش ادبیات کشور بردارد.

بهبودی همچنین کارشناسی و نظارت بر آثار منتشرشده دفتر ادبیات انقلاب اسلامی‌حوزه هنری و مدیریت این دفتر، داوری در جشنواره‌های مطبوعات و انتخاب کتاب برتر دفاع مقدس، مسئولیت سرویس فرهنگی چند روزنامه و هفته‌نامه، صاحب امتیازی و مدیرمسئولی ۲۰۰ شماره دوهفته‌نامه ادب و هنر پایداری کمان و سردبیری فصلنامه تخصصی مطالعات تاریخی را در طول سالهای فعالیت عهده‌دار بوده است.

رهبر انقلاب درباره دفتر هنر و مقاومت و ادبیات انقلاب حوزه هنری که بهبودی یکی از پایه‌گذاران اصلی آن است با اشاره به حرکت عظیم، الهام‌بخش و برانگیزاننده در زمینه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی می‌گویند: این حرکت پیشرو و موثر، کشور را از ادبیات وارداتی بی‌نیاز کرد.

ایشان همچنین با اشاره‌ای مستقیم به نویسندگانی همچون هدایت‌الله بهبودی و مرتضی سرهنگی می‌گویند: اگر بنده شاعر بودم، یقیناً در مدح شماها، در مدح آقای سرهنگی، در مدح آقای بهبودی، در مدح آقای قدمی، در مدح همین خاطره‌سازان و خاطره‌انگیزان قصیده می‌ساختم؛ حقیقتاً جا دارد؛ چون کارِ بسیار بزرگ و بااهمیتی است.

اوج هنر در نظر دارد در دومین برنامه پاسداشت هنرمندان انقلابی از سال‌ها فعالیت و تلاش هدایت‌الله بهبودی تجلیل کند. در این برنامه مستند "هدایت‌الله" که به شرحی از زندگانی این نویسنده می‌پردازد، رونمایی خواهد شد.

دومین برنامه اوج هنر، با حضور چهره‌هایی چون حجت‌الاسلام خاموشی، محسن مومنی، مرتضی سرهنگی، علیرضا کمری، محسن پرویز، احمد دهقان، محمدرضا بایرامی، رحیم مخدومی، گلعلی بابایی، حجت‌الاسلام خزایی، کوروش علیانی، حجت‌الاسلام زائری، محمدرضا ترکی و دوستداران ادبیات انقلاب اسلامی از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۵ بهمن در نخلستان اوج برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها