سرمربی پرسپولیس برای ابراز همدردی و ادای احترام با آتش‌نشانان در ایستگاه 27 آتش‌نشانی تهران حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۹۹۲۸۹۹

برانکو ایوانکوویچ امروز (شنبه) در یکی از مراکز آتش‌نشانی حضور پیدا کرد و لحظاتی را با مأموران آتش‌نشانی به ابراز همدردی پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با هماهنگی صورت گرفته در ایستگاه شماره 27 که در مجاورت ورزشگاه شهید درفشی‌فر قرار دارد، حاضر شد و در میان تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس به ماموران آتش‌نشانی ضمن عرض خسته نباشید به آنها بابت از دست دادن تعدادی از همکاران‌شان تسلیت گفت.

برانکو گفت: می‌‌دانیم این ماموران چه شغل خطیری دارند و همیشه در خطر هستند و هیچ‌چیز جز تسلیت گفتن ندارم. شغل شما سرشار از عشق است و شغل مهمی دارید.

ارسال لیست پرسپولیس به AFC

فهرست بازیکنان پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با تائید مدارک آنها از سوی فدراسیون فوتبال زودتر از مهلت اعلام شده برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

این فهرست طی روزهای گذشته همراه با مدارک مورد نظر برای هر بازیکن و مربی طی روزهای گذشته برای فدراسیون فوتبال ارسال شده بود. فدراسیون هم پس از بررسی مدارک در بخش بین‌الملل و تائید آنها نسبت به ارسال فهرست و مدارک اقدام کرد.در این فهرست نام بازیکنانی چون سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان که به تازگی به جمع سرخپوشان ملحق شده‌اند نیز دیده می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله یک هفته به اولین بازی خود در لیگ قهرمانان، می‌تواند نسبت به اضافه کردن پنج نام جدید به فهرست اقدام کند.

سعد بی‌تاب پرسپولیسی شدن

مدافع عراقی مدنظر باشگاه پرسپولیس به نشانه اعتراض تیمش را در بازی با الحدود همراهی نکرد.

سعد ناطق علاقه زیادی دارد تا با حضور در ایران فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد اما برای این انتقال با مشکل رضایت‌نامه مواجه شده و با مسئولان باشگاه به طور جدی دچار مشکل شده است. به گزارش تسنیم تیم القوه الجویه (نیروی هوایی) عراق همان تیمی که ناطق در آن توپ می‌زند، در رقابت‌های لیگ عراق به مصاف الحدود رفت و مدافع مدنظر پرسپولیس به نشانه اعتراض به عدم صدور رضایت‌نامه‌اش در این مسابقه بازی نکرد. مدافع عراقی همچنان پیگیر رضایت‌نامه خود از باشگاهش است تا هرچه زودتر برای عقد قرارداد با پرسپولیس به ایران بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها