طبق شایعات منتشر شده، نوکیا از پرچمدار جدید خود یعنی P1 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد کرد. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود و دوربین اصلی آن نیز ۲۲٫۶ مگاپیکسل خواهد بود.
کد خبر: ۹۹۲۵۶۰
آیا گوشی P1 نوکیا ستاره نمایشگاه MWC 2017 خواهد بود؟

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، اخیرا اخبار مربوط به گوشی جدید نوکیا یعنی Nokia 8 نظر همه را به خود جلب کرده است. این گوشی امسال در نمایشگاه CES در غرفه شرکت کوالکوم به نمایش درآمد. شایعات منتشر شده در مورد این گوشی بیانگر این بود که مشخصات این گوشی در حد یک پرچم دار است و مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی است. شرکت کوالکوم به دنبال این شایعات سریعا در مورد این گوشی شفاف سازی کرد و توضیح داد که این گوشی با همان طراحی قبلی که برای آن مورد استفاده قرار گرفته است، به نمایش درآمد و مشخصات این گوشی با شایعات منتشر شده در مورد آن، هیچ سنخیتی ندارد؛ اما این موضوع به معنای این نیست که امسال نوکیا گوشی هوشمندی که مشخصات آن در حد یک پرچمدار باشد، عرضه نخواهد کرد؛ زیرا طبق شایعات منتشر شده نوکیا قصد دارد در نمایشگاه MWC امسال از گوشی جدیدی به نام P1 رونمایی کند، که در ادامه مشخصات آن را بیان خواهیم کرد.

طبق شایعات منتشر شده، نوکیا امسال هفت گوشی هوشمند عرضه خواهد کرد و جزییاتی نیز در این مورد منتشر شده است. یک رسانه روسی اعلام کرده است که گوشی P1 نوکیا مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ (سریع ترین پردازنده کوالکوم) است و شبیه گوشی شارپ Aquos Xx3 است که سال گذشته در ژاپن عرضه شد.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی P1 نوکیا با پردازنده ۸۳۵، رم ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی، اندروید ۷٫۰ نوقا و دوربین اصلی ۲۲٫۶ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که لنز آن مورد تأیید شرکت Carl Zeiss قرار گرفته است. در ضمن طبق شایعات منتشر شده این گوشی با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این گوشی از استاندارد IP57 نیز برخوردار است که به معنای مقاومت این گوشی در برابر گرد و غبار و آب است.

یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری نیروی این گوشی را تأمین می کند و این گوشی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. پیش بینی می شود نوکیا P1 یک رقیب جدی برای سایر پرچمداران که امسال عرضه خواهند شد، باشد. از مهم ترین پرچمدار که امسال عرضه خواهند شد، می توان به گلکسی اس ۸ سامسونگ، ال جی جی ۶ و آیفون ۸ اشاره کرد که همه آن ها دارای پردازنده های ۱۰ نانومتری خواهند بود و از ویژگی های قابل توجه دیگری نیز برخوردار خواهند بود.

قیمت گوشی نوکیا P1 کمی بالا است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۸۰۰ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۹۵۰ دلار عرضه خواهد شد. با این حال خوشحالیم که شرکت محبوب نوکیا بازگشت پر قدرتی خواهد شد. قبلا نیز گوشی های لومیا این شرکت که توسط مایکروسافت پشتیبانی می شدند، به بازار عرضه شدند؛ اما چندان مورد استقبال قرار نگرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها