اینستاگرام

هنرمندان داغدار آتش‌نشانان

هنرمندان کشورمان نیز مانند بسیاری دیگر از مردم در صفحات اینستاگرام خود با حادثه‌دیدگان فروریختن ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.
کد خبر: ۹۹۲۴۵۲

سید شهاب حسینی نوشت: امروز، قلب ایران در مرکزِ تهران می‌تپد. زیر آوار سنگینی که آرزو می‌کنیم در آن نفس‌ها به شماره نیفتند و این غم انبوه بر سنگینی‌اش نیفزاید. در شرایطی که همگی دل‌نگران جان هموطنان گرفتار در تلی از خاک و آهن تلنبار شده ساختمانِ فروریخته‌ایم، نمی‌توانیم به چیزی جز رنج بی‌اندازه عزیزان امدادرسان و دلشوره دردناک بستگان آنان بیندیشیم.

صفحه اینستاگرامی منتسب به لیلا حاتمی هم با انتشار عکسی از جانفشانی آتش‌نشانان این توضیح را نوشت: قهرمانان بی‌ادعا. مهراوه شریفی‌نیا هم با انتشار عکسی عبارت «دردناک و تاسف‌آور» را به کار برد. هدیه تهرانی هم نوشت: ایستاده در غبار ... .

سام درخشانی هم با انتشار عکسی از تلاش آتش‌نشان‌ها نوشت: تعریف مرد واقعی.

باران کوثری هم نوشت: مادران نگران، زنان منتظر ... حواسمان باشد مرکز شهر را برای تسریع امدادرسانی خلوت کنیم.

آزاده صمدی هم نوشت: مادران و پدرانی، زنان و فرزندانی هرگز 30 دی را فراموش نخواهند کرد. زنان و فرزندانی که پناه و آغوش گرمشان را از دست دادند و پدران و مادرانی که حاصل زندگی و امید و آرزوهایشان را دیگر نخواهند دید. تسلیت فراوان. همدردیم عزیزان. قدردان زحماتتان هستیم آتش‌نشانان غیور.

هنگامه قاضیانی هم با انتشار عکسی تماما سیاه در صفحه خود نوشت: جان به باران، تسلیم می‌کنم، و هنوز عطر عمر برنخاسته، با دو بال فرشته، پر می‌گیرم. تسلیت به همه مردم ایران و خانواده‌های داغدیده.کامبیر دیرباز هم ضمن عرض تسلیت نوشت: جیگرمون سوخت.

سحر دولتشاهی، حبیب رضایی، الهام حمیدی، رزیتا غفاری، رضا کیانیان و بسیاری دیگر از هنرمندان هم در صفحات خود از این واقعه و داغش نوشتند و تصاویری منتشر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها