با حضور مجدد در محل حادثه پلاسکو

وزیر کشور از افزایش سرعت آواربرداری خبر داد

وزیر کشور صبح جمعه با حضور در محل حادثه پلاسکو از افزایش سرعت آوار برداری خبر داد و در عین حال از مردم خواست در محدوده تعیین شده توسط پلیس حاضر نشوند.
کد خبر: ۹۹۲۱۸۹
وزیر کشور از افزایش سرعت آواربرداری خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: همه نیروهای عملیاتی درصحنه هستند و تلاش می کنند. از زوایای مختلف هم پیشرفت کار را دیدیم.

وی با بیان این که آوار برداری خوب پیش رفته اما تخلیه آوارها کار مشکلی است و همه باید کمک کنند، ادامه داد: دو مسیر به طبقات منهای یک و دو زده شده است و با توجه به فضای آن، دستوراتی برای افزایش سرعت داده شده تا در صورت وجود محبوسان احتمالی، به سرعت خارج شوند.

وزیر کشور، آوار برداری را زمانبر دانست و خاطرنشان کرد: مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات نداریم و همه حاضرند. نیروها هم با شور و انگیزه کار می کنند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: مردم نباید در محدوده حاضر شوند. احتمال دارد با کوچکترین بی احتیاطی شاهد انفجار یا خسارت های دیگری باشیم. بنابراین از پلیس خواسته ایم که مانع حضور مردم در این محدوده شوند.

وی همچنین درباره حضور خانواده های نگران گفت: محلی تعبیه شده و آن ها به این محل ها راهنمایی شده اند.

وزیر کشور بار دیگر از مردم درخواست کرد از شعاعی که پلیس مشخص کرده جلوتر نروند چون هم مانع کار خواهند شد و هم احتمال خطر وجود دارد.

ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تهران روز پنج شنبه(30 دیماه) طعمه حریق شد و پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانان برای اطفای حریق، ناگهان به صورت عمودی فرو ریخت.

به گفته مسئولان، تعدادی از آتش نشانان در زیر این آوار گرفتار شده اند که هنوز خبری از آنان به دست نیامده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها