برگزاری سیزدهمین جشنواره موسیقی« نوای فجر فارس» در شیراز

سیزدهمین جشنواره موسیقی «نوای فجر فارس» از 25 دی ماه در شیراز کار خود را آغاز کرد و تا یکشنبه 3 بهمن‌ماه در این شهر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۹۱۲۲۱

به گزارش ایسنا، سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس با برگزاری کارگاه «سبک شناسی موسیقی کلاسیک» آذین موحد و «تریو رمبرانت» از هلند و احسان اینانلو و «رسیتال پیانو» کریستوف بوکودجیان و اجرای «گروه مقام» در بخش موسیقی بومی، کار خود را در شیراز آغاز کرد.

اجرای کنسرت مازیار فلاحی در تالار حافظ، کارگاه آموزش پیانو و درامز توسط «رمبرانت فردریش» و «وینسنت پلنجر» و کنسرت اشکان خطیبی با عنوان «قلم را بچرخان» از برنامه‌های جشنواره موسیقی نوای فجر فارس است.

شهرام شکوهی در تالار حافظ، گروه همنوازان ایران در بخش بومی و کارگاه «صدا، ماهیت ضبط و مفاهیم ایرانی» با حضور رضا عسکراده، ریموند موسیسیان و رامین مظاهری برنامه های همچنین 27 دی بود.بر اساس جدول اعلامی ارشاد فارس، سه‌شنبه فرزاد فرزین و محمد زندوکیلی در تالارهای حافظ و احسان اجرا داشتند و چهارشنبه 29 دی نیز سیامک عباسی در تالار حافظ، اجرای کنسرت دارد.

در این دوره از جشنواره کارگاه «آیین موسیقی‌های مناطق ایران» توسط مریم فرسو برای روز پنجشنبه پیش‌بینی شده و همچنین اجرای کنسرت گروه موسیقی کاکوبند، در تالار حافظ و کارگاه «هنر آهنگسازی موسیقی فیلم» در تالار غزل و کنسرت گروه دنگ‌شو در باشگاه دانشگاه شیراز، از برنامه‌های پنجشنبه 30 دی ماه جشنواره سیزدهم موسیقی نوای فجر فارس است.

اجرای کنسرت توسط گروه موسیقی «دال»، برنامه اصلی روز جمعه اعلام شده است و روز شنبه دوم بهمن، گروه موسیقی بومی و مقامی «رستاک» دو نوبت و «گروه نو» هم یک نوبت در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برنامه خواهند داشت.

پایان بخش سیزدهمین جشنواره موسیقی نوای فجر استان فارس، برنامه‌های گروه رستاک خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها