ایرلاین کیش ایر یکی از معتبرترین ایرلاین های کشورمان که بسیاری از سفر ها از جمله تور کیش را پوشش میدهد این بار مسیر مشهد – چابهار – مشهد را مورد بهره برداری قرار داده است .
کد خبر: ۹۹۱۱۲۵
مشهد – چابهار – مشهد، مسیر پروازی جدید کیش ایر

به گزارش روابط عمومی سازمان مناطق آزاد کیش، با توجه به تقاضای بالای مسافران و جهت سهولت برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و همچنین استفاده هرچه بیشتر از جاذبه های گردشگری منطقه آزاد چابهار، هواپیمایی کیش ایر اقدام به برقراری پرواز مشهد – چابهار و بلعکس کرده است.

همچنین قابل توجه است که این پروازها هر هفته روزهای یکشنبه برقرار است و از ۲۶ دی ماه نیز شروع به بهره برداری از این خط هوایی می گردد.

هزینه بلیط این پرواز با ایرلاین کیش ایر در رنج قیمت بلیط کیش می باشد.

کیش ایر با استفاده از هواپیما فوکر در خط پروازی مشهد – چابهار – مشهد کیفیت این خط را تضمین می کند.

از این رو پیش بینی می شود با توجه به موقعیت چابهار به عنوان منطقه آزاد همچون کیش، مسافران زیادی را در قالب سفرهای تفریحی و تجاری روانه این منطقه کند.

پس مطمئنا اگر مسافرین مشهد قصد سفری خوب که هم تراز با تور کیش از لحاظ کیفیت و آرامش را دارند، از این پس مقصد چابهار را نیز در لیست سفرهای خود قرار دهند.

و از طرفی دیگر، مسافران چابهار نیز می توانند برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و دیگر جاذه های گردشگری مشهد از جمله بازارها و پاساژ های بزرگ، هتل ها و رستوران های مجلل و همچنین مراکز تفریحی بیشمار مشهد با پروازی مستقیم و با کیفیت ایرلاین کیش ایر تجربه کنند.

سفر خوبی را برای هموطنان مشهدی و چابهاری کشورمان آرزومندیم.

منبع: www.tourtokish.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
واقعا از تصمیم هواپیمایی كیش ایر كمال تشكر را داریم چون واقعا وجود پرواز كیش ایر برای یكشنبه هر هفته لازم بود متاسفانه در نبود كیش ایر هواپیمایی آسمان در روزهای سه شنبه و جمعه انحصارن نرخ بسیار بالایی جهت این مسیر قرار داده بود كه از توان خیلی از عزیزان خارج بود واقعا از كیش ایر متشكریم

نیازمندی ها