دزدی که بار‌ها توسط پلیس به خاطر جیب بری و سرقت دستگیر شده بود، مجدد در محدوده محله رازی شناسایی و بازداشت شد.
کد خبر: ۹۹۰۲۱۴
پیر جیب‌بر‌های تهران به دام افتاد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 10 صبح 14 دی ماه سال جاری سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با مراجعه به مأمورین کلانتری 115 رازی به آنها اعلام کرد که یک سارق جیب بر به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و در حال فرار است.

با راهنمایی این شخص، مأمورین کلانتری پس از متوقف نمودن خودرو پراید مذکور اقدام به دستگیری سرنشین آن کردند ؛ همزمان چند تن از مسافرین اتوبوس بی آرتی خط خاوران – آزادی نیز به مأمورین کلانتری 115 رازی مراجعه نموده و ضمن شناسایی سارق عنوان داشتند که اموال آنها شامل گوشی تلفن همراه و محتویات کیف های دستی شان توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته است.

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «جیب بری» و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات راننده موتورسیکلت

راننده موتورسیکلت به عنوان شاهد صحنه فرار متهم به کارآگاهان گفت: در حال تردد با موتور بودم ؛ متوجه شدم عده ای از مسافرین اتوبوس BRT فردی را تعقیب می کنند؛ این شخص در حین فرار اقدام به رها کردن یک کیف دستی کرد تا شاید مردم او را تعقیب نکنند؛ زمانیکه به من رسید از من خواست تا او را از آنجا دور کنم اما من که متوجه ی هویت او به عنوان سارق شده بودم، دستش را گرفتم تا مانع فرارش شوم اما او پس از فرار از دست من، سوار یک دستگاه خودرو پراید عبوری شد و پا به فرار گذاشت؛ به تعقیب پراید رفتم تا اینکه کمی جلوتر از ایستگاه چهار راه شاپور با مشاهده گشت پلیس، موضوع را به مأمورین اطلاع داده و آنها نیز با تعقیب خودرو مذکور موفق به دستگیری سارق شدند.

شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار جیب بری

با بررسی سوابق متهم «حسن.ف» (56 ساله) مشخص شد که او یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت به شیوه جیب بری است که از سال 1386 تاکنون، بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

در بررسی پرونده سرقت های مشابه به شیوه جیب بری، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان که دقیقا به همین شیوه و شگرد (سرقت به شیوه جیب بری در اتوبوس های BRT) مورد سرقت اموال (محتویات کیف و گوشی تلفن همراه) قرار گرفته بودند، شناسایی و پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و بویژه شناسایی شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
عكس این پیرمرد افتابه دزد رو زود منتشر میكنید اما اون اختلاسگران بیت المال رو كه گناهشون صدهابار از این سنگینتره رو نشون كه نمیدین هیچ اسمشم نمیارین!!!! اقای ب ز اقای خ ر !!!! اخه این عدالته
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
این جیب بر توبه بكن نیست همینكه دوباره از زندان مرخص شد اقدام به جیب بری میكند لذا قوه قضاییه باید برای امنیت مال ملت چاره ای اساسی بیاندیشد
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
درانتشارعكسش كارخوبی نكردین حدااقل روش زوم نمی كردین خانوادهاش چه 'ناهی كرده اند حتما ایشون فرزند دارن كه ..... متاسفم ...دزدی های بیت المال با پول میلیاردی حتی اسم طرف رو نمی كین ولی ......
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
جالبه عكسش را پخش میكنند نامش را مخفف مینویسند ....
اگر در اوایل كارش حداقل یك انگشتش قطع شده بود شاید دیگر امروز در این را قدم بر نمی داشت وراهش عوض شده بود
اجرای احكام الهی كه انجام نشود نتیجه اش همین است تا اخر عمر در همین مسیر دزدی قدم بر می دارد
با این همه زحمت دستگیر میشوند ....... زودتر از مامور نیروی انتظامی ازاد می شود
ولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
انها كه میلیاردی می خورند چرا عكس انها نمی زنند فقط مگن ج م دا مسخره است
آبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
خدایا خودت به داد این ملت برس. یه عمره داریم سورنا رو از سر گشادش میزنیم.طرف میلیاردی به جیب زده تازه اگه ثابت بشه حقش نبوده آقای م.ر یا هر كی اسمشون منتشر میكنید ( اشتر گذار پشه گیر ) میدونم جام جم بهت حتما معذوریتی داری كه حق نداری اسم اختلاس گر ها و دزدهای میلیاردی و بدهكاران بانكی رو فاش كنی ولی اگر آبروی آدما براتون مهمه عكس طرف رو اونم به این واضحی منتشر نكنید.
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
این همه جیب بر تا حال ندیده ام كه به این صراحت آبرو ریزی كنید ، به این پیر مرد رسید اینگونه پرده دری میكنید ؟
حسین پور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
آقا چرا الكی جو میدین عكسشو گذاشتن تا اگه كسی ازش شاكیه بیاد شكایت كنه
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
منم موافقم با نظر اقا نادر
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
آقا زاده های عزیز را جرات دارید اسمشونو ببرید؟ البته این هم بعد از چند روز بازداشت آزاد می شه. آزادیه دیگه
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
فقط میتونم بگم خانه از پای بست ویران است.
داود ثمرده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
شخص فوق ازروی ناچاری دست به چنین كاری می زند وعكس او به وضوح چاپ می شود ولی درخبر دستگیری فردی با2000میلیارد بدهكاری نه عكسی چاپ ونه حتی به صورت مختصر اسمی برده می شود تفاوت اینجاست كه مدیر عامل بانكی را حتی با پسوند می گویند ولی میلیاردر نفتی را با حوف ب ز به مردم معرفی می كنند می دونم چاپ نمی كنید0
الهام محمدی زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
منم ناراحت شدم .آبروی مسلمان را نباید برد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها