تاکنون نزدیک به ۴۲۰ هزار نفر برای خرید گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶ از طریق وب‌سایت JD.com درخواست ثبت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۹۰۱۸۵
نوکیا 6 و ثبت ۴۲۰ هزار پیش خرید در اولین روز

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، با وجود اینکه گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶ برای فروش عرضه نشده، اما این محصول ثابت کرده است که می‌تواند یک محصول موفق باشد. اخیرا نوکیا اولین فروش فوری (Flash Sale) این گوشی را انجام داد که بلافاصله پس از این اقدام، افراد زیادی برای خرید آن ثبت‌نام کردند. بنا به گزارش‌ها، ۲۳۰ هزار نفر پس از گذشت فقط ۲۴ ساعت از شروع این فروش، برای خرید گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶ درخواست ثبت کرده‌اند. لازم به ذکر است که این پیش خرید از طریق وب‌سایت JD.com انجام شده است.

بنا به جدیدترین گزارش‌هایی که در این زمینه منتشر شده است، پس از دو روز از شروع فروش فوری و اولیه‌ی نوکیا ۶، بیش از ۴۲۰ هزار نفر برای خرید آن درخواست داده‌اند. دو حالت مختلف برای ثبت‌نام خرید گوشی یادشده وجود دارد. حالت اول نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد و حالت دوم نیاز به پرداخت مبلغ ۶۶ یوان چین (۹.۵ دلار آمریکا) دارد. باید گفت ثبت نام در حالت دوم مزایایی برای افراد به ارمغان خواهد آورد. تاکنون ۴۱۱,۴۷۰ نفر برای خرید گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶ درخواست داده‌اند که از این تعداد، ۲۲۹ هزار نفر در روز اول ثبت نام کردند. تعداد نفراتی که در حالت دوم و با پرداخت ۹.۵ دلار ثبت‌نام کرده‌اند نیز به ۹۲۱۱ نفر رسیده است. البته از این پس دیگر نمی‌توان در این حالت درخواست ثبت کرد؛ اما امکان ثبت درخواست رایگان از طریق وب‌سایت JD.com همچنان وجود دارد.

البته انتظار می‌رود در طی چند روز آینده، تعداد افرادی که برای خرید این محصول درخواست ثبت می‌کنند، بیشتر شود و باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که فروش نوکیا ۶ از ۱۹ ژانویه (۳۰ دی‌ماه) آغاز خواهد شد. چند روز دیگر برای کسانی که به خرید این گوشی علاقه‌مند‌ هستند باقی مانده است و در صورت تمایل، افراد می‌توانند برای پیش خرید این محصول همچنان اقدام کنند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تعداد درخواست ثبت‌نام‌ها برای خرید نوکیا ۶ نشان از فروش واقعی این دستگاه نیست.

گوشی هوشمند نوکیا ۶ یک محصول زیبا با مشخصات فنی قابل توجه است. در هر صورت باید دید پس از عرضه‌ی این محصول به بازار، کاربران چه استقبالی از این محصول خواهند داشت. قیمت این گوشی حدودا ۲۵۰ دلار تعیین شده است و با توجه به همین موضوع، می‌توان انتظار داشت علاقه‌مندان زیادی برای خرید اقدام کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها