Rocket League یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل در دو سال اخیر به شمار می‌رود. به تازگی این بازی مرز ۲۵ میلیون کاربر را پشت سر گذاشته است و همچنین تعداد مسابقات انجام شده در بازی به ۱ میلیارد می‌رسد.
کد خبر: ۹۹۰۱۶۶
تعداد کاربران بازی Rocket League از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، در بازی Rocket League فوتبال را سوار بر وسایل نقلیه خود در بازی تجربه می‌کنید. این بازی توسط استودیو مستقل Psyonix برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است. بر اساس پست جدید توییتر رسمی راکت لیگ، کاربران این بازی از مرز ۲۵ میلیون نفر عبور کردند و همچنین تعداد مسابقات انجام شده در بازی عدد یک میلیارد را رد کرده است. این آمار و ارقام در بازه تمامی عمر این بازی یعنی از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۵ تا به امروز و مربوط به همه نسخه‌های آن بر روی پلتفرم‌های مختلف است.

در جزئیات این اطلاعات مشخص شده که ۵۰ درصد این بازی‌های انجام شده مربوط به پلی‌لیست‌های رقابتی بوده که شامل دسته‌های مختلفی است. ۳۳ درصد در لیست معمولی قرار گرفتند، ۱۱ درصد مربوط به لیست‌های جایگزین بوده که شامل مدل‌های بسکتبال و هاکی هستند و در نهایت ۶ درصد مربوط به بازی‌های شخصی که بین بازیکنان انجام شده است.

۳۱ میلیون از بازی‌های انجام شده مربوط به لیست Rumble بوده که شاید به نظر خیلی‌ها قسمت به درد بخوری نباشد، اما به محض اینکه این حالت بازی عرضه شد افراد بسیاری به سراغ آن رفتند و از آن لذت بردند. هرچند که این حالت بازی کمتر از دیگر مسابقات راکت لیگ رقابتی است، اما به نظر می‌رسد عرضه پلی‌لیست رامبل برای بازیکنان، فرصتی برای استراحت و فاصله گرفتن از رقابت‌های تنگاتنگ این بازی محسوب می‌شود.

بازی Rocket League در تلاش است تجربه کامل مسابقات ویدیویی را برای کاربران خود ترتیب دهد و تاکنون موفق به برگزاری دو رویداد رسمی برای مسابقات شده است. ماهیت رقابتی بازی راکت لیگ باعث شده تا در عرصه ورزش‌های الکترونیک کاملا موفق ظاهر شود. در هر بازی ۵ دقیقه وقت دارید تا با تمرکز و دقت عمل کنید و نهایت مهارت خود را استفاده کنید تا از پس بازیکنان حرفه‌ای و حرکات دیوانه‌وار آن‌ها بر بیایید. اگر شما هم از بازیکنان راکت لیگ هستید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها