رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر دیروز گفت: بررسی آسیب‌های اجتماعی طی سه جلسه در محضر مقام معظم رهبری مورد کنکاش قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۰۰۵۲

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در نشست علنی نوبت عصر دیروز در جریان بررسی ماده 95 ارجاعی لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور ادامه داد: از آنجا که مقام معظم رهبری به این موضوعات بسیار حساس بودند، وقت مناسبی به این بررسی‌ها اختصاص دادند.

لاریجانی افزود:در این جلسات بحث‌های زیادی شد که در بخشی از آنها، بحث‌ها و نظرات رهبری در برنامه ششم آمده، ضمن آن‌که تقریبا نمایندگان 30 نهاد در این جلسات حضور داشتند و همچنین رهبری انتظار اجرای وظایف در خصوص آسیب‌های اجتماعی را از سوی تمام قوا داشتند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: همچنین در این جلسات تصویب وظایف شورای عالی اجتماعی و همچنین سازمان اجتماعی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، مورد بحث قرار گرفت.البته مهم عملیاتی شدن بحث‌های صورت گرفته در محضر رهبری در این قانون است؛ مثلا باید بدانیم که می‌خواهیم برای کودکان خیابانی چه کنیم یا برای کاهش نرخ طلاق چه باید کرد.

وی گفت: به نظرم توصیه‌های مقام معظم رهبری در آن جلسات سبب شده که شورا به موضوع ورود کند و به آن بپردازد، در حالی که می‌شد از طریق مجلس نیز انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها