
به گزارش جام جم آنلاین ، بسیاری رفتار طارمی را بد توصیف می کنند و حتی برخی این حرکت را بی ادبانه می دانند. او البته بعد از بازی به رفاقتش با حامد اشاره کرده و گفته است چون با او دوست است و با هم کری داشتند به خود اجازه چنین شوخی کردنی را داده است.
به هر حال لحظه ای است که طارمی به طرف حامد لک رفت و برای او کری خوانی کرد:

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند
نشون میده كه این بازیكنا خیلی كم جنبه هستند و پول مفت میگیرن.