مورینیو: نه در جهنم بودیم، نه در بهشت هستیم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد تیمش بعد از نتایج ضعیف هفته‌های ابتدایی، آرامشش را از دست نداد و حالا هم به خاطر پیروزی‌های پیاپی، از خود بی‌خود نمی‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۵۴۴

شیاطین سرخ در ماه‌های ابتدایی حضور مورینیو در اولدترافورد، روند پرفراز و نشیبی داشتند، اما اکنون در 13 دیدار اخیر در هیچ کدام از رقابت‌ها شکست نخوردند و در هفت بازی اخیرشان به پیروزی رسیدند. با این حال آنها همچنان ده امتیاز با چلسی، صدرنشین لیگ برتر فاصله دارند و مورینیو تاکید کرد پیروزی‌های پیاپی باعث نشده شاگردانش فکر کنند در بهشت هستند. او به خبرنگاران گفت: «وقتی روند پیروزی‌هایتان برای دو سه ماه ادامه پیدا می‌کند، این تصور به وجود می‌آید که در بهشت هستید. همه با هم دوست هستند. همه یکدیگر را بغل می‌کنند و همدیگر را می‌بوسند. وقتی بد نتیجه می‌گیرید گاهی همه چیز از هم گسیخته می‌شود و راه برگشتی نیست، اما ما آرامش‌مان را حفظ کردیم. ما در جهنم نبودیم و حالا هم شرایط باثبات شده، در بهشت نیستیم.»

مورینیو همچنین تاکید کرد در دوره‌ای که تیمش خوب نتیجه نمی‌گرفت، از سوی مدیران باشگاه تحت فشار نبود: «هیات مدیره همیشه به من می‌گفت تو سه سال اینجا هستی و به کارت ادامه بده. نتایج بد، نظر ما را برای حفظ تو در اینجا تغییر نمی‌دهد. فکر می‌کنم این رابطه می‌تواند برای مدت طولانی ادامه پیدا کند زیرا براساس نتایج خوب پایه‌ریزی نشده، براساس واقعیت بنا شده است؛ چیزی که هر روز می‌بینیم.»

پیشنهاد عجیب مورینیو به اِورا

چند روزی است اخباری درباره احتمال بازگشت پاتریس اِورا به منچستریونایتد شنیده می‌شود، اما طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، این بازیکن فرانسوی 35 ساله نه برای بازی در اولدترافورد بلکه برای ملحق شدن به کادر فنی شیاطین سرخ پیشنهاد دریافت کرده است.

اورا که در دوران بازیگری‌اش در من‌یونایتد پنج قهرمانی در لیگ برتر، سه قهرمانی در جام اتحادیه، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، در یوونتوس آن‌طور که باید فرصت بازی به دست نمی‌آورد و به همین دلیل احتمال جدایی او از بانوی پیر وجود دارد. گاتزتا اما مدعی شده است آقای خاص می‌خواهد اورا را وسوسه کند کفش‌هایش را آویزان و دوران مربیگری‌اش را آغاز کند. البته وستهام نیز به جذب اورا علاقه دارد و می‌خواهد از تجربه بالای او در زمین بازی بهره ببرد.

زلاتان: مورینیو عامل خوب بازی کردن من است

مهاجم گلزن منچستریونایتد به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت و عنوان کرد ژوزه مورینیو عامل عملکرد خوب او در این فصل بوده است. زلاتان ایبراهیموویچ این فصل با نظر ژوزه مورینیو به لیگ برتر آمد و موفق شد در 28 بازی در این تیم، 18 گل به ثمر برساند. ایبراهیموویچ در این رابطه گفت‌: هم احساس خیلی خوبی دارم و هم از لحاظ بدنی در شرایطی عالی هستم. مورینیو برنامه خیلی خوبی برای من از ابتدای فصل تنظیم کرد. او تمام شرایط و ویژگی‌های بدنی من را در نظر گرفته بود. همین باعث شد من در خیلی از بازی‌ها از ابتدا بازی کنم. به نظر من عامل بازی‌های خوب من، مورینیو است که توانست بهترین برنامه را برای من فراهم کند. او برنامه تمرینی، ریکاوری و آماده‌سازی من را به خوبی تنظیم کرده است. همین باعث شده کاملا احساس خوبی داشته باشم و بخواهم در ترکیب به میدان بروم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها