سال گذشته‌ی میلادی را می‌توان سالی بسیار مهم برای تکنولوژی واقعیت مجازی در عرصه‌ی گیمینگ دانست. سالی که در آن هدست‌های اوکولوس ریفت، وایو اچ‌تی‌سی و پلی‌استیشن روانه بازار شدند. در حالی که بازی آن‌چنان مطرحی برای هدست‌های مذکور تاکنون منتشر نشده به نظر می‌رسد هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن فروش بهتری را نسبت به سایر رقبا تجربه کرده است.
کد خبر: ۹۸۷۳۰۸
هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن شروع فوق‌العاده‌ای داشته است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، کاز هیرای، مدیر اجرایی سونی در رویداد CES که در شهر لاس‌وگاس کشور آمریکا در حال برگزاری است شروع هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن را فوق‌العاده توصیف کرد. به گفته‌ی وی، هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن شروع خوبی را تجربه کرده و فروش قابل‌قبولی را در تعطیلات کریسمس از خود به ثبت رسانده است. او امیدوار است تا کاربران بتوانند با استفاده از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن، تجربه‌ای متفاوتی را از بازی‌های این کنسول داشته باشند. وی در پایان به این نکته اشاره داشت که تمرکز سونی بر روی هدست واقعیت مجازی تنها مربوط به بازی نیست.

در حالی که سونی از فروش هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن به نظر راضی می‌رسد، آمار و ارقام منتشر شده برای سه هدست جدید سال گذشته حکایت از موضوعی کاملا متفاوت دارند. پیش از این موسسه‌ی تحقیقاتی Superdata عنوان کرده بود که فروش هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن تا پایان سال ۲۰۱۶ به ۲.۶ میلیون دستگاه می‌رسد اما پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، پیش‌بینی این موسسه به ۷۵۰ هزار دستگاه کاهش یافت. پیش‌بینی‌های انجام شده برای این هدست در حالی صورت گرفته که آمار فروش دو هدست مطرح دیگر از سوی همین موسسه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه پیش‌بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها