«آرماندو» سریال نوروزی شبکه 3 شد

سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و با بازی کامبیز دیرباز در 14 قسمت برای پخش در نوروز 96 تولید می‌شود. آرماندو در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و تهیه‌کنندگی آن به عهده ایرج محمدی است. این تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون درباره سریال آرماندو به جام‌جم گفت: این سریال که پیش از این «صورتک» نام داشت، در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و درگروه فیلم و سریال شبکه سه برای پخش در ایام نوروز تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۱۴۱

محمدی افزود: از میان بازیگران این سریال، کامبیز دیرباز به عنوان نقش اصلی انتخاب شده و در تلاشیم هر چه زودتر تصویربرداری آن را آغاز کنیم.

علی حمیدی، قائم‌مقام مرکز امور نمایشی سیما نیز درباره این سریال به مهر گفت: عوامل در حال بازبینی لوکیشن‌ها هستند و به خاطر فیلمنامه‌ای که این سریال دارد، اکنون هم می‌توانم جذابیت آن را تضمین کنم. قائم‌مقام مرکز امور نمایشی سیما درباره داستان این سریال عنوان کرد: این کار درباره شخصیتی است که چند نقش را بازی می‌کند و فضایی کمدی دارد.

وی درباره لوکیشن‌های این سریال یادآور شد: فیلمنامه این سریال پیش از این نوشته شده بود و برای ساخت، دوباره بازنویسی شد. لوکیشن‌های سریال هم بخشی در شهرک سینمایی غزالی و بخشی هم در مکان‌های دیگر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها