اگر اهل خواندن مقاله‌های روانشناسی باشید حتما می‌دانید که رنگ‌های خاصی هستند که شما را جوان‌تر از سن واقعی تان نشان می‌دهند.یعنی شما براحتی با انتخاب رنگ‌های مناسب در پوشش خود چند سال جوان و شاداب‌تر به نظر می‌رسید.
کد خبر: ۹۸۶۴۱۷
با پوشیدن این رنگ‌ها جوان می‌شوید!

به گزارش جام جم آنلاین ، بویژه خانم‌ها که به راحتی با انتخاب رنگ شال و روسری خود می‌توانند به این هدف برسند. پس اگر شما هم مثل خیلی‌ها از پیر شدن هراس دارید باید بدانید کدام رنگ‌ها ظاهر شما را جوان و در عین حال برازنده‌تر می‌سازد.

1ـ آبی روشن از آن رنگ‌هایی است که با رنگ پوست بیشتر خانم‌ها هماهنگی دارد و استفاده از آن در لباس‌هایتان باعث می‌شود پوستتان گرم‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد. پس این رنگ ملایم را به شکل پالتو، شال، پیراهن همراه با دیگر اجزای لباس خود حتما امتحان کنید.

2ـ رنگ ارغوانی را در این تغییر ظاهری دست‌کم نگیرید. بویژه خانم‌هایی که پوست روشنی دارند با این رنگ ظاهری شاداب‌تر و پر انرژی خواهند داشت. لباس‌های به رنگ ارغوانی را می‌توانید در موقعیت‌های مختلف بر تن کنید چون این رنگ با جلوه شاد و چشمگیری که دارد هر کسی را جوان‌تر نشان می‌دهد.

3ـ شاید فکر کنید همه رنگ‌های تیره سن شما را به سمت پیری سوق می‌دهند، اما این تصور اشتباه است. مثلا رنگ‌های طوسی و خاکستری روشن اگر بدرستی در کنار رنگ‌هایی مانند صورتی قرار گیرند با جلوه ویژه خود حتما تغییرات چشم‌نوازی در سبک پوشش شما ایجاد می‌کند. البته در کنار این رنگ‌ها می‌توانید روی رنگ زغالی هم حساب کنید.

4ـ رنگ سرمه‌ای یکی از رنگ‌های محبوب مردان و زنان در انتخاب لباس است. این رنگ پرطرفدار قابلیت‌های زیادی برای ارائه تصویری سرزنده از شما دارد. پس با انتخاب یک سِت سرمه‌ای با ترکیب رنگ‌هایی مانند رنگ مرکبات یا سفید به جوانی ظاهرتان کمک کنید.

5 ـ یکی دیگر از این رنگ‌های ویژه آبی فیروزه‌ای است. رنگی که با تار و پود فرهنگ ما عجین است و تقریبا به همه می‌آید. فقط در نظر داشته باشید که این رنگ بسامد زیادی دارد و درصد سبز و آبی آن متفاوت است پس با توجه به رنگ پوستتان طیف سبزتر یا آبی‌تر آن را انتخاب کنید. فیروزه‌ای هم جزو رنگ‌هایی است که با تنوع بالا و جلوه خاصش، شما را بسیار جوان نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها