نکاتی که باید هنگام استفاده از مواد شوینده بدانید

خطرات تنفسی استفاده از شوینده‌ها در خانه تکانی

باید قبول کنیم که طراحی و تولید محصولی مانند ماشین لباسشویی به روشی خلاقانه که از نظر مشتریان بسیار جذاب باشد، کار سختی است. با وجود ارایه قابلیت‌هایی مانند متصل شدن به گوشی‌های هوشمند یا خرید مواد شوینده به صورت خودکار، هم چنان پرسش اصلی مشتریان حین خرید یک ماشین لباسشویی این است که عملکرد ماشین برای شستن و تمیز کردن لباس‌ها تا چه حد قابل قبول است. در همین زمینه سامسونگ ماشین لباسشویی جدیدی تولید کرده که احتمالا از لحاظ عملکرد قدرتمند، مشتریان را جذب خود خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۶۰۱۴
سامسونگ از ماشین لباسشویی چهار در یک جدید خود رونمایی کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، محصول جدید سامسونگ در واقع ترکیبی از FlexDry و FlexWash است که شامل یک خشک کن و یک شوینده اصلی در کنار یکدیگر است که درب آنها از جلو باز می شود، اما هر دو این بخش ها دارای یک شوینده و خشک کن ثانویه کوچکتر هستند که در قسمت بالایی ماشین لباسشویی قرار دارند و درب آنها از بالا باز می‌شود.

به گفته سامسونگ در قسمت FlexWash دو بخش شوینده به لوله آب جداگانه نیاز ندارند و ماشین دارای یک تفکیک کننده داخلی است که آب مورد نیاز برای شوینده پایینی را از آب مورد نیاز شوینده کوچک در قسمت بالا جدا کرده و آب را در مسیر درست هدایت می کند. شما می‌توانید به صورت همزمان از هر دوی این شوینده‌ها استفاده کنید تا بتوانید به راحتی لباس های رنگی یا حساس را از سایر لباس‌ها تفکیک کرده و از شوینده اصلی و بزرگتر برای شستن لباس‌های حجیم و معمولی استفاده کنید. بخش خشک کن نیز عملکردی مشابه با بخش شوینده دارد.

این ماشین لباسشویی برای جذب هرچه بیشتری مشتریان علاوه بر طراحی چهار در یک، به قابلیت‌های دیگری نیز مجهز شده است. برای مثال شما می‌توانید گردش هر دو بخش را با استفاده از اپلیکیشن موبایلی Samsung Smart Home برای پلتفرم‌های اندروید و iOS کنترل کنید، حالت SuperSpeed می تواند چرخه شستشو را در شرایط مطلوب تا 30 دقیقه کاهش دهد و تکنیک پاک کنندگی عمیق (ترکیبی از هوا، شوینده و آب) برای شستن لباس‌های حجیم است.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این محصول جدید یا زمان عرضه آن به بازار ارایه نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها