"جام 24 "دریچه ای به سوی کسب و کار

سامانه نیازمندی های جام 24 روزنامه جام جم همراه با 4 صفحه ویژه استان و شهرستان ها با حضور مدیر مسئول موسسه جام جم راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۸۵۶۳۶
"جام 24 "دریچه ای به سوی کسب و کار

به گزارش جام جم آنلاین ، سامانه جامع نیازمندی های جام 24 که نمادی از همراهی و رونق کسب و کار در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با حضور دکتر عنادی، رییس موسسه و مدیرمسئول روزنامه جام جم راه اندازی شد و مخاطبان روزنامه و سایت جام جم آنلاین از این پس در تماس با تلفن 1883 و سایت www.jam24.ir می توانند براحتی محصولات و نیازمندی های خود را علاوه بر چاپ در نیازمندی روزانه جام جم، به صورت آنلاین نیز در سایت جام 24 معرفی کرده و در سراسر کشور دیده شوند.
این اقدام در حالی صورت گرفت که همزمان با راه اندازی سامانه جام 24 به صورت روزانه ، از این پس شاهد اضافه شدن 4 صفحه روزنامه مربوط به اخبار استانی و شهرستانی خواهید بود تا دریچه ای جدید در سراسر کشور به سوی خانواده بزرگ جام جم گشوده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمدرضا خسروجردی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام من یك جوان هستم كه یك مغازه داشتم اجاره ای بودوبه دلیل خراب بودن كاسبی ودرنیاوردن اجاره مغازه را تحویل داده والان بیكارم ولی مستعد كارهای اداری(به دلیل روابط عمومی بالایی كه دارم هستم.شماروبخدا یك كاری برای من دردفتر پیدا كنید كه شرمنده پدرومادر پیرم كه امیدشان بعدازخدابه من هست پیداكنید
رضایزدانی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
مرسی تشكر
یوسف خوشوقتی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
خوب است

نیازمندی ها