مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: براساس اقدامات انجام شده حدود 19 کانون تولید بوی نامطبوع در منطقه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شناسایی شده است که از این تعداد 12 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۸۴۵۲۶

به گزارش جام‌جم، ناصر مهردادی در حاشیه این بازدید ‌از مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) افزود: با توجه به وجود گاز سولفید هیدروژن(H2S) که منشا انتشار بوی نامطبوع در این محدوده است، واحد‌های این منطقه بر اساس میزان انتشار بو به سه دسته B،A و C طبقه‌بندی شده‌اند.

مهردادی ادامه داد: بر اساس این طبقه‌بندی واحد‌هایی که بیشترین سهم را در میزان انتشار این گاز دارند در طبقه A، انتشار در حد متوسط در طبقه B و واحدهایی با کمترین میزان انتشار این گاز در طبقه‌بندی C قرار می‌گیرند. او با بیان این که ‌از پروژه‌های مدیریت پسماند آرادکوه، دو واحد دامداری بزرگ، یک واحد کشتارگاه و همچنین از محل ورودی فاضلاب شرکت واوان و سیستم تصفیه فاضلاب فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بازدید به عمل آمد، ادامه داد‌: پروژه‌های مدیریت پسماند آراد کوه در طبقه‌بندی A با بیشترین میزان انتشار بو قرار دارد. مهردادی خاطرنشان کرد: دو دامداری مورد بازدید نیز یکی در دسته A و دیگری در طبقه B قرار داشته‌اند و همچنین طی بازدید به عمل آمده از فاضلاب شهرک واوان نیز میزان انتشار بو در این منطقه بالا بوده و در طبقه A قرار دارد. وی با بیان این که یکی از موضوعات مهم در رابطه با انتشار بو در این منطقه فاضلاب فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بوده‌، تصریح کرد: بر اساس نمونه‌گیری و آنالیزهای انجام شده از خروجی فاضلاب این فرودگاه خوشبختانه میزان گاز سولفید هیدروژن موجود در آن پایین بوده در طبقه‌بندی C قرار دارد.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها