امروز مجددا تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند نوکیا D1C به همراه مشخصات فنی این محصول فاش شده است.
کد خبر: ۹۸۳۴۴۶
تصاویر جدید و مشخصات فنی گوشی نوکیا D1C

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، به‌تازگی شایعه‌ها و تصاویر جدیدی از گوشی‌ Nokia D1C منتشر شده است. این محصول در واقع قدم آغازین نوکیا برای بازگشت مجدد به صنعت گوشی‌های هوشمند خواهد بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید؛ از زمان خریداری شدن برند یادشده توسط مایکروسافت، تاکنون هیچ گوشی هوشمندی توسط نوکیا تولید نشده است. واگذاری بخش موبایل نوکیا به شرکتی دیگر، باعث شده بود تا به این لحظه این کمپانی عملا نتواند در صحنه‌ی رقابت حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود دو مدل از گوشی D1C معرفی شود. یکی محصولی میان‌رده و دیگری یک گوشی هوشمند پرچم‌دار رده بالا خواهد بود. هر دو گوشی مورد بحث سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا را اجرا می‌کنند. یکی از تصاویری که از مدل میان‌رده‌ی این گوشی منتشر شده است، این محصول را در یک محیط کارخانه‌ای نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این مدل از گوشی نوکیا D1C به پردازنده‌ی اسنپدراگون سری ۶۰۰ مجهز شود. از دیگر مشخصات فنی اعلام‌شده برای این مدل، می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی اشاره کرد.

اما علاوه بر عکس، به‌تازگی برخی از مشخصات و ویژگی‌های هر دو مدل گوشی هوشمند مورد بحث نیز مجددا فاش شده است. مدل میان‌رده محصول مورد بحث از نمایشگری ۵ اینچی بهره خواهد برد و مدل رده‌بالای آن صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی خواهد داشت. البته رزولوشن هر دو مدل ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل اعلام شده است. به نظر می‌رسد تفاوت دیگری که میان این دو مدل وجود دارد به دوربین جلو و سنسور اثرانگشت مرتبط خواهد بود. گفته می‌شود مدل میان‌رده‌ی گوشی D1C از سنسور اثرانگشت بهره نمی‌برد.

در هر صورت احتمالا گوشی هوشمند جدید نوکیا نیز همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند مورد انتظار که این روزها خبرهای مختلفی در مورد آن‌ها منتشر می‌شود، در نمایشگاه CES در لاس‌وگاس معرفی خواهد شد. این نمایشگاه از ۵ تا ۸ ژانویه ۲۰۱۷ برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها