برخی از منابع گزارش می دهند مدل ضعیف تر این موبایل که از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1080p و 2 گیگابایت رم برخوردار بوده، تنها 150 دلار قیمت دارد.
کد خبر: ۹۷۷۹۴۴
نخستین موبایل اندرویدی نوکیا، ارزان تر از آن است که فکر می‌کنید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیا‌تو، همانطور که می‌دانید کمپانی نوکیا حقوق تجاری خود را برای مدت ده سال به شرکت HMD Global واگذار نموده و حالا قصد دارد به صورت مستقل (خارج از مجموعه مایکروسافت) بازگشتی شکوهمندانه در سال 2017 به عرصه تلفن های هوشمند داشته باشد.

نخستین مدل موبایل‌های اندرویدی نوکیا که در نیمه اول سال 2017 معرفی خواهند شد، D1C نام دارد و پیش تر گفته شد که احتمالاً در دو مدل مختلف عرضه می شوند که البته فقط از نظر ابعاد و مقدار رم با یکدیگر تفاوت دارند.

حالا برخی از منابع گزارش می دهند مدل ضعیف تر این موبایل که از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1080p و 2 گیگابایت رم برخوردار بوده، تنها 150 دلار قیمت دارد.

از طرفی مدل گرانتر هم که 3 گیگابایت رم و نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن مشابه ارائه می کند، فقط 200 دلار قیمت دارد.

سایر مشخصات احتمالی موبایل جدید اندرویدی نوکیا، بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 430 با فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و البته سیستم عامل اندروید 7.0 را بازگو می کنند.

پیش بینی می شود نخستین خانواده تلفن های هوشمند اندرویدی نوکیا با همکاری HMD Global در جریان کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه رونمایی و معرفی گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها