طعنه کاربران فضای مجازی به نامه درخواست تشدید تحریم‌های ایران

خوش‌رقصی ضد انقلاب برای ترامپ

نامه اخیر شماری از عناصر ضدانقلاب به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران، نه تنها چهره واقعی عوامل فتنه‌هایی چون حوادث کوی دانشگاه در سال 78 را بهتر از قبل به مردم نشان داد بلکه بار دیگر زنگ خطر نفوذ را برای همگان به صدا در آورد.
کد خبر: ۹۸۲۷۰۸

در میان افرادی که نامه اخیر به دونالد ترامپ را امضا کرده‌اند، نام‌ وطن‌فروشانی چون احمد باطبی (فعال مشهور فتنه 78)، سیاوش صفوی، امیرحسن اعتمادی و سعید قاسمی‌نژاد از اعضای گروهک موسوم به دانشجویان لیبرال به چشم می‌خورد.

امضاکنندگان این نامه که گاهی برخی از آنها خود را فعال مدنی می‌نامند و ادعای حمایت از حقوق بشر دارند، خواستار بازنگری دولت آینده آمریکا در برجام شده‌اند و از کاخ‌سفید خواسته‌اند فشارها را بر جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد؛ فشارهایی که بی‌شک نقطه تمرکز آن بر مردم ایران خواهدبود.

چنین وطن‌فروشی‌ای، آن‌قدر رو و نمایان است که نه فقط حامیان نظام جمهوری اسلامی که حتی برخی افرادی که با نظام رابطه چندان خوبی هم ندارند، حملات گسترده‌ای را متوجه 30 امضاکننده این نامه کرده‌اند و فضای مجازی از جمله توییتر و تلگرام در ساعات گذشته مملو از پیام‌هایی است که در مذمت این افراد نوشته شده است و حتی هشتگ خاصی در این زمینه به راه افتاد. امضاکنندگان این نامه که بعضی از آنها از جمله احمد باطبی در مقطعی با نفوذ در میان جریان دانشجویی، خط فتنه را در دانشگاه پیگیری می‌کرد و با به دست گرفتن پیراهن خونی، مدعی خونخواهی بود، اکنون در مسیری دیگر طرح نفوذ را دنبال می‌کنند و با معرفی خود به‌عنوان نمایندگان ملت ایران، رئیس‌جمهور آینده آمریکا را به اقدام علیه ملت ایران تشویق می‌کنند.

هوشیاری در مقابل چنین طرح‌هایی، اصلی است که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته و به نظر می‌رسد یکی از بزرگ‌ترین خطرها در مقطع کنونی، خطر نفوذ است.

سیدمرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با جام‌جم در همین زمینه تاکید کرد: دستگا‌ه‌‌های اطلاعاتی و امنیتی نباید از طرح نفوذ غافل باشند و باید برای جامعه مصونیت ایجاد کنند.وی افزود: زمانی که نفوذ اتفاق می‌افتد، دشمن ظاهر خود را به صورت دوست بزک و پیشنهادهای خود را در قالب دوستی و به‌صورت راه‌حل ارائه می‌کند و مسئولانی که تحت نفوذ قرار می‌گیرند، آگاهانه یا ناخودآگاه به مجری طرح‌های بیگانگان تبدیل می‌شوند.

نبوی با تاکید بر این‌که باید مراقب مساله نفوذ بود، تاکید کرد:باید مراقب باشیم که در کنار مسئولان، کسانی نفوذ نکنند که در قالب دوست، پیشنهادهای دشمن را مطرح کنند و بخواهند مطالبات دشمنان را از طریق مسئولان داخلی پیش ببرند.

وی با بیان این‌که اگر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی مصون از نفوذ باشند و کارشان را درست انجام دهند، بموقع می‌توانند خدعه‌ فتنه‌گران را شناسایی کنند و در مقابل، اقدامات خنثی‌کننده انجام دهند، افزود: یکی از اشکالات ما در سال 88 این بود که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آن‌طور که باید و شاید بموقع از این فتنه عظیم مطلع نشدند و ناگهان با این حادثه روبه‌رو شدیم.

خدمت نفوذی‌ها به بیگانگان

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه هم در گفت‌و‌گو با جام‌جم، عنوان کرد: نامه عوامل و عناصر ضد انقلاب به ترامپ که بعضا در گذشته وابسته به جریان جنبش سبز و منافقین بودند، در ادامه همان نامه‌ای است که بعد از فتنه 88 توسط یک عضو ارشد نئومحافظه‌کار آمریکا افشا شد که در آن تعدادی از عوامل فتنه آن را به کلینتون نوشته و در آن درخواست تشدید تحریم‌ها علیه ایران را داشتند.

وی ادامه داد: این‌گونه نامه‌نگاری و موضعگیری‌ها نشان می‌دهد جریان ضدانقلاب از کاهش فشارها بر ایران احساس خطر می‌کند.

این عضو موتلفه افزود: این‌گونه اقدامات ماهیت منافقین و جریانات ضد انقلاب را نشان می‌دهد که نه‌تنها حامی ملت ایران نیستند بلکه در آن‌سوی مرزها در خدمت اهداف بیگانگان هستند و منافع ملی را به هیچ‌وجه مدنظر قرار نمی‌دهند و حاضرند تمام ملت ایران را فدای اهداف پلید خود کنند .

این عضو حزب موتلفه در مورد اهداف این گروه از ضدانقلاب گفت: ‌قطعا اگر کسانی که در فتنه 88 دست به اردوکشی خیابانی زده و امنیت کشور را به‌هم زدند و در ثبات کشور اختلال ایجاد کردند در آن مقطع هم مصالح ملی را مدنظر داشتند، دست به چنین اقداماتی نمی‌زدند.

وی با اشاره به این‌که پیوند ناگسستنی بین فتنه‌گران سال 88 و منافقین و ضد انقلاب‌هایی که امروز به ترامپ نامه می‌دهند، وجود دارد تصریح کرد: همه این افراد به دنبال زیر پا گذاشن منافع ملی به نفع جریان و منافع گروهی خود هستند.

بهره‌گیری از خودفروختگان

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم هم در گفت‌وگو با جام‌جم با بیان این‌که کسانی که خواستار تحریم ملت کشورشان هستند و به مردم پشت پا می‌زنند، خودفروخته و وابسته به بیگانگان هستند، گفت: این افراد در اصل جزو فتنه‌گرانی بودند که به دامن بیگانگان پناه بردند و اکنون درصدد بازگشت به دامان صاحبان اصلی خود هستند و از آنها کمک می‌خواهند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با اشاره به این‌که اگر این افراد دلشان برای مردم می‌سوخت در کشور می‌ماندند و برای ملت زحمت می‌کشیدند، افزود: این افراد در فتنه سال 78 یا 88 که هر دو در یک جهت بودند، نقش داشتند و نوشتن نامه به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به عنوان دشمن اصلی کشور برای تحریم مردم، نشان‌دهنده اوج وابستگی و خود فروختگی و خباثتی است که دارند.

کوثری با بیان این‌که شیطان بزرگ واستکبار جهانی از این خودفروختگان استفاده ابزاری می‌کند، گفت: حالا که رئیس‌جمهور جدید قرار است در آمریکا بر مسند قدرت قرارگیرد، این افراد در صدد فرصت‌طلبی هستند، اما بدانند که از نگاه آمریکایی‌ها نیز آنان پست‌ترین افرادند، زیرا به ملت و کشور خودشان پشت پا زدند.

حسین سبحانی‌نیا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم هم با اشاره به نامه عناصر ضدانقلاب به رئیس‌جمهور آینده آمریکا در مورد بازنگری در برجام برای فشار بر مردم ایران گفت: آنهایی که سال‌ها نان این‌گونه رفتارشان را در خارج خوردند، در اختیار نظام سلطه و خاصه آمریکا هستند و انتظاری بیش از این نیست.

تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: برای این طیف خود فروخته یک نظام آزاد مستقل قدرتمند مطلوب نیست و به‌دنبال ایرانی وابسته و تحت سلطه هستند.

سبحانی‌نیا با بیان این‌که چنین نامه‌ای در آستانه 9 دی که روز قدرت‌نمایی ملت ایران و روز شکست توطئه نظام سلطه در کشور است رو نمایی می‌شود، گفت: این افراد برای خوش‌خدمتی بیشتر و برای این‌که وابستگی خود را به آمریکا نشان دهند، چنین درخواستی را مطرح کردند تا ایران را تحت‌فشار قرار دهند.

واکنش‌های مردم در فضای مجازی

30 تا ایرانی به ترامپ نامه نوشتن که تحریم‌ها رو بیشتر کن و فلان. مرزهای خودفروختگی و بی‌شرفی رو جابه‌جا کردن.

وقتی تعهد داده باشی به نفهمیدن! وقتی تفکراتت ناشی از عقده‌هات باشن، میشی مثل اینایی‌که نامه به ترامپ نوشتن و احمقایی که خفه خون گرفتن!

زیر پوست روشنفکری و آزادیخواهی اپوزیسیون یه مشت خائن واسه پول و خودشیرینی، هموطنانشون رو می‌فروشن.

در سالروز کربلای4، نامه فرستادن به ترامپ یعنی اگه اینا تو جنگ ایران و عراق بودن، صددرصد طرف صدام رو می‌گرفتن.

به عنوان فعال مدنی، نامه نوشتند به ترامپ که ایران رو تحریم کنه! واقعا این‌جور شبه‌‌آدم‌ها فرقی هم با امثال داعش و النصره دارند یا نه؟

یه روزی هم منافقین با صدام متحد شد و به خاک ایران حمله کرد. خائن‌ها از بین نمیرن؛ از شکلی به شکل دیگه تبدیل میشن.

همیشه وطن‌فروش‌هایی بودند که دست غواص‌های زمانه خودشون رو که به خط دشمن زدند، می‌بندند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها