زلزله در فوتبال اسپانیا / تیم ملی ماتادورها تجزیه می شود

مسائل سیاسی در کشور پادشاهی اسپانیا و احتمال جدایی کاتالونیا از خاک این کشور بزرگ ترین ضربه را به فوتبال ماتادورها وارد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۲۰۴۷
زلزله در فوتبال اسپانیا / تیم ملی ماتادورها تجزیه می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، در صورتی که کاتالونیا از خاک اسپانیا جدا شود و استقلال پیدا کند سرنوشت شومی در انتظار بارسلونا و ستاره های فوتبال این ایالت خواهد بود. بارسلونا از لالیگا کنار گذاشته می شود و آنگاه باید در لیگ برتر کاتالونیا به میدان برود که سطح پایین تری نسبت به دسته سوم فوتبال اسپانیا دارد.

این تنها ضربه عمیق نیست. تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز به شکل غیر قابل انکاری تجزیه می شود. پیکه، بوسکتس، آلبا و الکس ویدال در صورت بازی کردن برای تیم ملی کاتالونیا نه تنها با جریمه سنگینی روبرو خواهند شد که برای همیشه حضور در تیم ملی اسپانیا را از دست می دهند.

جرارد لوپس و سرخیو گونسالس، سرمربیان تیم ملی کاتالونیا برای بازی چهارشنبه مقابل تونس تنها ماسیپ و ربروتو را از بارسلونا دعوت کرده‌اند اما نام 6 بازیکن اسپانیول در لیست آن‌ها به چشم می‌خورد.

خبر مهم تر درباره بازگشت ژاوی به بازی های ملی است. این اسطوره بارسلونا که هم اکنون در السد بازی می کند قصد دارد برای تیم ملی فوتبال کاتالونیا به میدان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها