نجفی شاهکوهی از تهران: کمبود اتوبوس‌های خط ولی‌عصر‌(عج) - تجریش باعث شده است بسیاری از مسافرانی که پیشتر از این اتوبوس‌ها استفاده می‌کردند، دیگر شرایط سخت را تحمل نکنند و با خودروی شخصی به محل کار بروند اگر دولت از مردم می‌خواهد از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند باید این نوع وسایل را برای مردم بیشتر و دسترس‌تر کند در غیر اینصورت جای تعجب ندارد که حتی در روزهای آلودگی شدید هوا شاهد حجم عظیمی از خودروهای تک‌سرنشین در خیابان‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۸۱۸۱۰

قطع یارانه با بیماری خاص و حقوق کم

کیوانی از تهران: بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم با حقوق یک میلیون تومان در ماه و سه ماه است که یارانه‌ام را قطع کرده‌اند، این درحالی است که بیماری خاص دارم و از داروهای گران‌قیمت استفاده می‌کنم و وقتی اعتراض کردم هیچ پاسخی دریافت نکردم.

دور برگردان نیمه‌کاره

پوراحمد از تهران: دوربرگردانی که در انتهای خیابان پیروزی نرسیده به کلاهدوز احداث کرده‌اند متاسفانه نیمه‌کاره رها شده و اطراف این دوربرگردان را آسفالت نکرده‌اند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی 9 آذر تحت عنوان «دیرتر ارسال نمودن قبوض برق» شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن بررسی مشکل تاخیر در توزیع صورتحساب‌ها، این تاخیر برطرف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها