پروین: پرسپولیس نیاز به تقویت دارد

متکی بودن به 12 بازیکن، تنها ایراد پرسپولیس است؛ علی پروین با بیان این جمله، روی نقطه ضعف قرمزها دست گذاشت؛ موردی که البته پیش از پروین، هم‌تیمی او محمدحسن انصاری‌فرد هم در جریان بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، به عنوان کارشناس برنامه فوتبال برتر از طریق شبکه سه سیما به زبان آورد.
کد خبر: ۹۸۰۱۰۶

پروین که با فارس صحبت می‌کرد، در واکنش به نخستین شکست این فصل پرسپولیس گفت: متاسفانه پرسپولیس در فولادشهر باخت، اما چیزی از ارزش این تیم کم نشده است. پرسپولیس پس از 13 هفته، باختی نداشت و حالا هم با یک باخت، آسمان به زمین نیامد که بخواهیم برانکو را زیر سوال ببریم و بکوبیم. ذات فوتبال و زیبایی‌اش به همین است. یک روز می‌بری و خوشحالی و روز دیگر می‌بازی و ناراحتی. چرا باید با یک باخت طوری جلوه دهند که پرسپولیس وارد بحران شده است.

پروین با رد این فرضیه که پرسپولیس دچار افت شده است، افزود: تیم هنوز صدر جدول است. مگر در همین هفته تراکتورسازی هم نباخت؟ پس دلیلی ندارد با یک شکست همه چیز روی سر برانکو و بازیکنان آوار شود. امیدوارم در بازی بعدی پرسپولیس ببرد و با روحیه مناسب، خودش را برای نیم‌فصل دوم آماده کند.

پیشکسوت قرمزها در پاسخ این پرسش که آیا این پرسپولیس می‌تواند در آسیا یکی از مدعیان صعود باشد، گفت: من معتقدم، پرسپولیس هم برای نیم‌فصل دوم و هم برای رفتن به آسیا باید تیمش را تقویت کند. تنها ایرادی که تیم برانکو دارد، این است که تیمش را روی 11 یا 12 نفر روانه مسابقات می‌کند. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، آن 12 بازیکن خسته می‌شوند. اگر نگاهی به تیم‌های بزرگ اروپایی داشته باشیم، می‌بینیم آنها نیز برای بازی‌های لیگ و اروپایی 17 ـ 18 بازیکن کامل دارند. پس پرسپولیس نیز باید این ضعف را برطرف کند و با نفرات بیشتری روانه مسابقات شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها