گروه الهلال سخت نیست!
کد خبر: ۹۷۹۰۱۸

رسانه‌های عربستان پس از مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گروه الهلال را آسان و گروه الاهلی را آهنین عنوان کردند. آنها گروه الهلال عربستان را آسان دانستند، چون با پرسپولیس همگروه است و گروه الاهلی عربستان که با ذوب آهن همگروه است را آهنین و سخت بیان کردند. آنها معتقدند الهلال شانس بیشتری برای صعود دارد تا الاهلی!

الاهلی عربستان در گروه سوم غرب آسیا با تیم‌های ذوب‌‌آهن، العین امارات و برنده پلی‌آف 4 (برنده الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان) همگروه است. الهلال هم در گروه چهارم غرب آسیا با تیم‌های الریان قطر، پرسپولیس ایران و برنده پلی‌‌آف یک (برنده الوحده امارات و الوحدات اردن با البنگالورو از هند) مسابقه خواهد داد.

مدیر الاهلی: دوست داریم استقلال ببازد

عبدالمجید حسن، مدیر باشگاه الاهلی امارات گفت: قرعه ما امسال بهتر از سال گذشته است، زیرا سال گذشته با تیم‌های قدرتمند الهلال و الاهلی عربستان همگروه شده بودیم. این به آن معنا نیست که بازی مقابل التعاون عربستان و لوکوموتیو آسان است. در باره بازی استقلال با السد دوست دارم نماینده ایران حذف شود و السد صعود کند، زیرا مسائل میزبانی از تیم‌های ایرانی مشکل است. استقلال تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی در تاریخ 19 بهمن 95 میزبان السد قطر است.

سرپرست الاهلی: مکان بازی با ذوب‌آهن مشخص نیست

سرپرست تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت تیم او هنوز ورزشگاهی را برای میزبانی از ذوب‌آهنی‌ها انتخاب نکرده است. ذوب‌آهن اصفهان در گروه بسیار سختی افتاد و با الاهلی عربستان و العین امارت همگروه شد. الجیش و لوکوموتیو در مرحله پلی‌آف بازی خواهد کرد تا تیم چهارم این گروه مشخص شود. وجدی الطویل، سرپرست تیم فوتبال الاهلی عربستان درباره قرعه کشی گفت: خود را برای این رقابت‌ها آماده خواهیم کرد بخصوص که ما دو ماه زمان پیش رو داریم تا خود را برای این دیدارها آماده کنیم. هنوز ورزشگاهی برای میزبانی مقابل نماینده ایران انتخاب نکرده‌ایم، ولی در چند روز آینده مشخص خواهیم کرد.

سرمربی العین: بازی با ذوب آسان نیست

زلاتکو دالیچ، سرمربی کروات العین امارات که با ذوب آهن اصفهان همگروه شده، گروه خود را بسیار سخت عنوان کرد: ما همیشه زیاد به شناخت حریفان خود نمی‌پردازیم که آنها قدرتمند هستند یا نه. تمام تمرکز خود را برای بهبود وضعیت خودمان قرار می‌دهیم تا بهترین عملکرد را مقابل حریفان داشته باشیم. هدف ما در رقابت‌های امسال لیگ قهرمانان آسیا کاملا واضح است. ما به دنبال قهرمانی هستیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. امسال با ذوب آهن ایران، الاهلی عربستان و الجیش همگروه شدیم که سال گذشته نیز با آنها بازی کردیم. بخوبی می‌دانیم کار آسانی را مقابل خود نداریم. گروه ما بسیار سخت است.

حریف منصوریان، بهترین مربی لیگ قطر

سرمربی السد قطر به عنوان بهترین مربی هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر انتخاب شد. سازمان لیگ ستارگان قطر اسوالدو فریرا، سرمربی السد را به عنوان بهترین مربی هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر انتخاب کرد. السد، هفته گذشته موفق شد ام‌صلال را با هشت گل مغلوب کند و به عنوان بهترین تیم این نیز انتخاب شد. استقلال تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روز 19 بهمن امسال در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها