به گزارش جامجم آنلاین به نقل از کلیک، حوالی ظهر دیروز بود که از کاربران سیستم عامل iOS صحبت هایی مبنی بر عدم توانایی آنها برای ورود به سرویس هایی همچون فروشگاه نرم افزاری اپل و آیتیونز منتشر شد و البته این صحبت ها کاملا صحت داشتند. چرا که سرویس جدول زمانی اپل نیز خبر از وجود چنین مشکلی در همان ساعات می دهد. این سرویس نشان می دهد که این مشکل از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه به وقت ایران آغاز شد و به مدت یک و نیم ساعت ادامه پیدا کرد.
همانطور که گفته شد، عدم توانایی اتصال به برخی سرویس های اپل و عدم امکان نصب یا به روزرسانی نرم افزار ها موجب برانگیخته شدن اعتراضات کاربران سیستم عامل iOS شد. اتفاقی که به نوعی مقارن با به روز رسانی جدید سیستم عامل iOS بود و امروز شرکت اپل نسخه ۱۰٫۲ این سیستم عامل را منتشر کرد. البته هنوز هیچ خبری مبنی بر ارتباط یا عدم ارتباط این دو اتفاق از سوی اپل منتشر نشده است.
اگرچه اخبار حاکی از آن هستند که این مشکل در حال حاضر به طور کلی رفع شده است، اما اگر همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستید، آن را با ما و البته سایر کاربران iOS در میان بگذارید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد