بی‌شک، افتخاری که به آن رسیده، حق اوست.سردار آزمون، بهترین بازیکن جوان آسیا در سال 2016. این عنوان را سایت معتبر اوت ساید آو دبوت به بازیکن ایرانی تیم روستوف روسیه داده است. این در حالی است که در این سایت معتبر، نام شش بازیکن از قاره‌های مختلف هم وجود دارد و نام سردار آزمون در ردیف دوم این ستاره‌ها دیده می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۶۷۲

در این سایت، توضیحاتی درباره این که چرا سردار آزمون به عنوان برترین بازیکن جوان آسیا انتخاب شده، آمده است: او پسر طلایی فوتبال ایران است.سردار یک سال پر هیجان را سپری کرد و حالا روزهای افسانه‌ای‌اش را در روستوف می‌گذراند.

این سایت انگلیسی در ادامه نوشته است: مهاجم 21 ساله روستوفی‌ها در شش بازی برای تیمش شش گل زد تا تیمش راهی لیگ قهرمانان اروپا شود.این سال افسانه‌ای، یک آغاز بود و سردار آزمون و تیم روستوف، سفرهای اروپایی خود را شروع کردند و بخوبی می‌دانستند که تکلیف آسانی پیش‌رو ندارند. این تیم روسی ابتدا اندرلشت بلژیک را پیش از مصاف با آژاکس آمستردام از پیش رو برداشت. تیم روستوف با دو گل سردار آزمون در این مرحله توانست راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شود .

اما رویا چه زمانی کامل شد؟ در تابستان؛ جایی که آزمون توانست در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا دروازه بایرن مونیخ را باز کند و در تیم ملی ایران هم چهار گل در هفت بازی به ثمر برساند.

آزمون در تیررس بنفیکا

بنا به گزارش رسانه‌های پرتغال، باشگاه بنفیکا پرتغال سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف را زیر نظر دارد تا او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کند. روزنامه آبولا نوشت: سران باشگاه بنفیکای پرتغال بازی‌های سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف را زیر نظر دارد تا او را در زمستان جذب کند. آزمون بازیکن باهوش و با استعدادی است که پتانسیل حضور در بنفیکا را دارد. قیمت آزمون 7 میلیون یورو برآورد شده است. او در 24 بازی فصل اخیر خود برای روستوف 6 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها