رئیس صداوسیما تاکید کرد

ماندگاری اثر اقتصاد مقاومتی با اطلاع‌رسانی

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، امروز به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور دکتر علی‌عسکری، رئیس رسانه ملی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۸۳۳۲
ماندگاری اثر اقتصاد مقاومتی با اطلاع‌رسانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مساله مهم اجتماعی کشور باید به موضوع مورد مطالبه مردم تبدیل شود.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق درباره طرح‌های اجرا شده و پیشرفت‌ها درحوزه اقتصاد مقاومتی تاکید و شیوه‌های اطلاع‌رسانی را در این خصوص نیازمند ترمیم دانست و افزود: با توجه به این‌که مسئولیت سنگین گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به عهده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است، انتظار داریم این سازمان با همفکری صاحب‌نظران، نخبگان و نهادهای مدنی، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، پیگیری کند.

دکتر علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت تهیه محتوا برای اطلاع‌رسانی مناسب درباره اقتصاد مقاومتی، اطلاع‌رسانی در این خصوص را موجب آگاهی مردم از دستاوردها و ماندگاری اثر طرح‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه دانست.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر درباره نظام‌نامه اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، مقرر شد این نظام‌نامه در کارگروهی متشکل از رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و معاون اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گیرد و پس از در نظر گرفتن پیشنهادات ارسالی دستگاه‌های اجرایی، به عنوان مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها