محمد معتمدی، خواننده مطرح موسیقی ایرانی در واکنشی نسبت به اعتراض برخی هنرمندان به سیاست‌های جشنواره موسیقی فجر گفت: من پای لیستی را امضا نکرده‌ام و اعتقاد این‌چنینی ندارم. جشنواره اگر جای اعتراض هم داشته باشد، این سطح از اعتراض دیگر خیلی زیاد است.
کد خبر: ۹۷۸۲۰۸

این خواننده در مورد موضعش نسبت به جشنواره موسیقی فجر به روابط‌عمومی این جشنواره گفت: من سال‌های قبل هم جزو منتقدان جشنواره بودم چون این جشنواره کم و کاستی‌های خاص خودش را دارد ولی فعلا اعتراضی به آن ندارم. معتقدم فعلا باید اجازه داد تا این جشنواره برگزار شود و مشکلات آن را به مرور حل کرد.

معتمدی با بیان این‌که منتقد جشنواره فجر هست نه معترض آن، عنوان کرد: دوست دارم هر گروه یا تیمی که جشنواره موسیقی فجر را برگزار می‌کند، بتواند کارش را به بهترین شکل انجام دهد و آن را تا حد مقیاس جهانی ارتقای کیفیت بدهد و معتقدم باید اجازه دهیم یک گروه مسئول حداقل در یکی دو دوره این کار را انجام دهد و سپس به عملکرد او نمره‌ای بدهیم. چندی است برخی از هنرمندان عرصه موسیقی با طرح بعضی انتقادها به مدیریت جشنواره موسیقی فجر سال گذشته، شرکت در جشنواره امسال را تحریم کرده‌اند. از جمله این هنرمندان می‌توان به علی قمصری و کیوان ساکت اشاره کرد. سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از 22 دی تا اول بهمن به ریاست حمیدرضا نوربخش برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها