اختصاصی جام جم آنلاین / واکنش هوشنگ کامکار به نامه 700 هنرمند به وزیر ارشاد

اینها موبیسقی‌دان‌ هستند نه موسیقیدان

هوشنگ کامکار که عضو شورای عالی خانه موسیقی ایران محسوب می شود به نامه 700 هنرمند موسیقی به وزیر ارشاد که در آن از عملکرد خانه موسیقی و مدیرعامل آن حمیدرضا نوربخش انتقاد کرده بودند، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۷۷۶۹۹
اینها موبیسقی‌دان‌ هستند نه موسیقیدان

این آهنگساز و استاد دانشگاه به جام جم آنلاین گفت: من اگرچه به شکل عنوانی با خانه موسیقی در ارتباط هستم اما واقعا بدون جانبداری باید بگویم هدف این افراد موسیقی نیست و دنبال چیز دیگری هستند. هیچ کدام شان دل شان برای موسیقی ایران نسوخته است و دائم به آقای نوربخش تهمت می زنند و بیهوده انتقاد می کنند.

او افزود: همه شان را روی هم بگذارید توانایی انجام یک کار ندارند و اگر پول بگیرند دیگر انتقاد نمی کنند.

کامکار با بیان این که آنها موبیسقی دان هستند نه موسیقیدان ادامه داد: بگردید در میان آنها ببینید کدام شان توانسته کاری انجام دهد که مردم از آن استقبال کنند و ریشه در بین مردم داشته باشند.

هوشنگ کامکار همچنین درباره فعالیت این روزهای گروه کامکارها هم گفت: ما کار می کنیم ولی زیاد اهل پرچم هوا کردن و تبلیغات نیستیم، مهم کار است که باید خودش را نشان بدهد.

او تاکید کرد: این بیلبورد زدن و بنر چاپ کردن ها برای جوانان است که هم از ما خوشتیپ تر هستند هم خوشگل تر ما که این گونه نیستیم.

کامکار در پایان درباره جشنواره موسیقی فجر هم گفت: کامکارها امسال در جشنواره اجرایی نخواهند داشت چراکه بودجه جشنواره با میزان دستمزد ما هماهنگ نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
۰
۰
شما هم چون ۲۰۰ میلیون پول گرفتی حالا اینطور به ... این جنبش حداقل حسنی كه داشت این بود كه با ذات خانواده كامكار آشنا شدیم از اردوان تا هوشنگ!
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
دوست عزیز جناب محمد رضا...بنده در خصوص مبلغ 200 ملیون گروه كامكارها اطلاع ندارم نظری هم نمیتونم بدم....بدون جانب داری عرض میكنم ..ایشون""هوشنگ كامكار""قبلا درمورد مبلغ مادی گروهشون بابت اجرای جشنواره نكاتی را متذكر شده اند..كه میتوانید مطالعه كنید......
و این را فقط جهت اگاهی میگم هر مقداری گرفتند صرف امور خیریه و كنسرت اوارگان سوریه شد...
میم.ر.ساسان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
۰
۰
نمیدونم چی بگم... در جناح هیچ كس نیستم ولی فقط برای این وضعیت متاسفم. چرا ك موزیسین های كشور ما باید با همدلی از هم دیگه مراقبت كنن نه اینكه سر قضایا درگیر بشن و هتك حرمت كنن.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
شنیدن صحبت های بی پایه و اساس و پوپولیستی از جانب این افراد دیگر برایمان عادت شده است...
بهداد ارژنگ
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
اگر معیار جناب كامكار از موسیقیِ خوب جا باز كردن در بین مردم باشه كه الان تتلو صدبرابر ایشون در دل مردم جاباز كرده. جناب كامكار از رفقای دیرینه خانواده پورناظری ها هستن، زیاد جای تعجب نداره كه اینطور هوای باند بازیهای نوربخش و دوستانش رو داره. كامكار هر چقدر هم كه اسم بزرگی باشه، بزرگتر از كیوان ساكت نیست. من به شخصه همه اخبار و نظرات مطرح شده راجع به انتقادات جشنواره پارسال رو خوندم اما دریغ از یك جواب ساده به این انتقادها. همه جوابهایی هم كه داده شده دقیقا مثل جواب جناب كامكار با توهین و تمسخر همراه بوده.

نیازمندی ها