HTC 10 یکی از بالا رده‌های بسیار خوب بازار بود و توانست به‌خوبی جای خود را میان گوشی‌های هوشمند بالا رده باز کند، بعد از این دستگاه قدرتمند نوبت به HTC 11 می‌رسد که براساس اطلاعات لورفته این دستگاه نیز بسیار قدرتمند است.
کد خبر: ۹۷۷۵۴۱
اطلاعات لو رفته جدید از گوشیHTC 11 + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، اطلاعاتی از HTC 11 درز کرده است که این اطلاعات نشان می دهد HTC11 قرار است پرچم دار بعدی HTC باشد. براساس اطلاعات درز کرده قرار است HTC 11 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ عرضه شود. یکی از نکاتی که توجه را جلب می کند تراشه های قدرتمند HTC 11 است که اطلاعات نشان می دهد که این دستگاه قرار است با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با ۸ هسته، و پردازنده گرافیکی Adreno 540 عرضه شود.

در رابطه با حافظه HTC 11 نیز اطلاعاتی درز کرده است که نشان می دهد این دستگاه از ۸GB حافظه رم و ۲۵۶GB حافظه داخلی بهره برده است که این حافظه به کاربر این امکان را می دهد تا برنامه های بسیاری را بر روی دستگاه خود نصب کند. دوربین HTC11 دوربین دوگانه ۱۲ مگا پیکسلی خواهد بود و دوربین جلو نیز ۸ مگاپیگسل، این اعداد نشان می دهد که این دستگاه از کیفیت دوربین خوبی نیز برخوردار خواهد بود.

اطلاعات باتری HTC 11 هنوز دقیقاً مشخص نشده است ولی به نظر می رسد که این دستگاه از باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد. پردازنده اسنپدراگون این امکان را فراهم می کند تا دستگاه با استفاده از Quick Charge 4.0 از ۲۰ درصد شارژ سریع تر برخوردار باشد.

HTC 11 دستگاه بسیار قدرتمندی خواهد بود و این اطلاعات درز کرده نیز می تواند گواه این صحبت ها باشد ولی در کل این اطلاعات درز کرده اند و هنوز مهر تائید بر روی آن ها زده نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها