سوءاستفاده از نام تراکتور

بازی استقلال با تراکتورسازی، جدا از جذابیت‌هایی که برای طرفداران دو تیم داشت و پاییز زمستانی آنها را گرم کرده بود، سردی محسوسی از خود بر جای گذاشت. دقایقی پس از پیروزی تراکتورسازان مقابل تیم علی منصور بود که فیلم عده‌ای از تماشاگرنماها در شبکه‌های مجازی منتشر شد؛ همان‌هایی که هیچ ابایی از انتشار تصاویرشان نداشتند و کاملا مشخص بود که فیلم گرفته بودند، برای این که آن را پخش کنند!
کد خبر: ۹۷۷۲۹۰

چند ماه پیش در تبریز، مشابه چنین فیلمی رسانه‌ای شد. هدف چیست؟ چرا باید در این مقطع حساس، آب در آسیاب دشمن ریخت و شعار جدایی‌طلبی سر داد؟ بدون شک آنهایی که در ورزشگاه یادگار امام(ره) شعار خلیج ع-ر-ب-ی سر دادند و این کار را در ورزشگاه آزادی هم تکرار کردند، ایرانی نیستند. جوان ایرانی که حاضر نیست یک وجب از خاکش را به دشمن بدهد، بعید است در قلب ایران و در دل پایتخت، شعاری بدهد که دشمن شاد شود.

آنهایی که تعدادشان محدود است و اجیر شده دشمنان ایران و انقلاب هستند، باید بدانند که با سر دادن شعارهای سیاسی در یک فضای ورزشی، راه به جایی نخواهند برد. بدون شک، آخرین بار نخواهد بود که عوامل اجیر شده در قالب هواداران تراکتورسازی وارد ورزشگاه‌ها می‌شوند و شعارهای جدایی‌طلبانه سر می‌دهند. چه خوب است، حالا که خود این عوامل خود فروخته بدون هیچ ترسی فیلم‌هایشان را منتشر می‌کنند، مسئولان ذی‌ربط هم وارد عمل شوند و اجازه ندهند تا این اتفاق تکرار شود. انتشار این فیلم‌ها به همان راحتی که در ایران پخش شده، بدون شک در رسانه‌های خارجی هم منعکس خواهد شد و بازتاب منفی در پی خواهد داشت؛ بازتاب‌هایی که لبخند را روی لبان دشمنان ایران خواهد نشاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها