آزمون در تیم شگفتی‌سازان لیگ قهرمانان

سردار آزمون را دیگر نه لژیونر معمولی که باید ستاره بین‌المللی فوتبال ایران دانست، کسی که در تیررس لیورپول تیم محبوب جزیره قرار دارد و رسانه‌های بین‌المللی او را به دلیل دو گل زیبایی که در لیگ قهرمانان به ثمر رساند، جزو ستاره‌های مرحله گروهی این رقابت‌ها می‌دانند.
کد خبر: ۹۷۶۸۳۶

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی به پایان رسید که سردار آزمون همراه روستوف نتوانست به مرحله حذفی این رقابت‌ها دست یابد و به لیگ اروپا راه یافت. با این حال آزمون که در هفته‌های گذشته زیر ذره‌بین لیورپول قرار دارد در صدر شایعات و خبرهای نقل و انتقالات قرار دارد و رسانه‌های معتبر همچون گاردین، میرور، بیلد، کیکر و مارکا نیز اخبار او را پوشش داده‌اند. در شرایطی که همه این رسانه‌ها از تمایل جدی باشگاه لیورپول به عنوان اصلی‌ترین مشتری آزمون خبر دادند، سایت Anfield HQ که از سایت‌های محلی و پرمخاطب بندر لیورپول محسوب می‌شود در خبری جالب از نهایی شدن فهرست سه نفره خریدهای زمستانی باشگاه قرمزپوش این شهر خبر داد که نام سردار آزمون در صدر این فهرست بود.

از طرفی پایگاه خبری ـ تخصصی و بین‌المللی گل، در گزارشی اقدام به معرفی تیم منتخب ستاره‌های شگفتی‌ساز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کرد که در خط حمله این تیم نام سردار آزمون به چشم می‌خورد. این سایت نوشته است: آزمون همراه روبرت لواندوفسکی تنها کسانی بودند که موفق شدند به خط دفاعی فوق‌العاده اتلتیکومادرید رخنه کنند. آزمون بدشانس بود که گل زیبایش برابر اتلتیکو در ویسنته کالدرون به کسب امتیاز از میزبان منجر نشد (گل دیرهنگام گریژمان پیروزی 2 بر یک را برای روخا‌بلانکو رقم زد). این مهاجم ایرانی و 21 ساله در بازی مقابل بایرن‌مونیخ به طرزی زیبا دروازه بایرن‌مونیخ را گشود تا به تیمش برای شکست این تیم آلمانی و کسب اولین پیروزی‌اش در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان کمک کرده باشد. گزارش‌ها حاکی است آزمون احتمالا در ماه ژانویه به لیورپول ملحق خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها