ستاره فوتبال بریتانیا و مرد ثروتمند دنیای مد و ورزش به اصرار همسرش ویکتوریا، منزل مسکونی چهار هزار متر مربعی خود را به دلیل کوچک بودن می‌فروشد.
کد خبر: ۹۷۵۴۵۷
دیوید بکام  این خانه را می‌فروشد، چون کوچک است +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه سان ، دیوید بکام قصد دارد در شهر کالیفرنیا منزل تازه خود را خریداری کند و نمی‌خواهد از این منطقه برود. قیمت منزل مسکونی بکام حداقل ۲۸ میلیون یورو تخمین زده شده که چند خریدار بزرگ نیز دارد. احتمال دارد این خانه بزرگ با منزل یکی از ستارگان دنیای سینمای آمریکا معاوضه شود.
این منزل مسکونی رویایی با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع، بین بورلی هیلز و بل ایر واقع شده و از گران قیمت‌ترین منازل مسکونی در این منطقه محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
گرفتار
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
۰
۰
خداشفابده
مسعود
Estonia
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
منم میخرمش
....... پرایدمو میدمش بقیه شو هم قسطی
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
بیچاره چینی ها هم میخواهند با تابوتی كردن خونه كمترین هزینه را داشته باشند اخیرا یكی از روزنامه هااز ساخت كوچكترین خونه توسط چینی ها خبر داده بود كه در یك اتاق 6متری چندین نفر را جا داده بودند واین اطاقك ها چون تابوتی بودند كه انسان بزور خودش را درآن جا می داد البته خود چینی ها كه ازلحاظ هیكل كوچك هستند
غم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
اونوقت ما بدبختا تو خونه 35 متری زندگی می كنیم میگیم خدایا شكرت ای واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من ای وااااای
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها