حمله موشکی رژیم صهیونیستی برای حمایت از تروریست‌ها

همزمان با شکست سنگین تروریست‌ها بخصوص در شهر حلب و باز پس‌گیری نیمی از شرق این شهر و فرار تروریست‌ها، رژیم صهیونیستی در یک اقدام معنادار با چهار موشک، منطقه صبوره را در خاک سوریه هدف قرار داد.
کد خبر: ۹۷۳۶۴۲

به گزارش شبکه خبری سوریه الوطن، موشک‏‌های اسرائیلی، طی دو حمله هوایی به منطقه صبوره در نزدیکی بزرگراه بیروت ـ دمشق اصابت کرد. در یکی از این حملات یک انبار سلاح که وابسته به یگان چهارم ارتش سوریه بود، هدف قرار گرفت و در حمله دوم چند کامیون بمباران شد. مقامات رژیم صهیونیستی هنوز واکنشی نسبت به این گزارش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند حملات یاد شده برای نابودی تسلیحات جنبش مقاومت حزب‎الله لبنان صورت گرفته است.

این نخستین‌باری نیست که جنگنده‎‏های رژیم تل‌آویو خاک سوریه را هدف قرار می‌دهند؛ دولت دمشق بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. رژیم صهیونیستی پیشتر نیز بارها در پشتیبانی مستقیم از گروه تروریستی النصره و دیگر تروریست‌ها در استان قنیطره سوریه، مواضع ارتش این کشور را بمباران کرده بود. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی آخرین بار 19 آبان نقاطی را در تل الشعار در شمال شرق قنیطره سوریه هدف قرار داد. رژیم صهیونیستی از تروریست‌های جبهه النصره در مناطق مرزی فلسطین اشغالی با سوریه پشتیبانی مستقیم می‌کند و تروریست‌های زخمی برای درمان به بیمارستان سرزمین‌های اشغالی منتقل می‌شوند.

طی روزهای گذشته ارتش سوریه به همراه متحدان منطقه‌ای خود موفق شدند بخش بزرگی از شرق حلب را آزاد کنند و مردم بی‌گناه را از چنگال تروریست‌ها رهایی دهند. سازمان جهانی صلیب سرخ در بیانیه‌ای اعلام کرد 20 هزار نفر از ساکنان شرق حلب طی ساعت‌های گذشته از دست تروریست‌ها فرار و به سمت مواضع ارتش سوریه حرکت کردند.

پیشروی نیروهای ارتش سوریه در مناطق جنوبی و شمالی شهر حلب همچنان ادامه دارد. منابع سوری می‌گویند هدف آنها آزاد سازی کامل شهر حلب است. با این حال مقامات اروپایی با دعوت از اعضای شورای امنیت و تهیه پیش‌نویس یک قطعنامه جدید قصد کمک به تروریست‌ها را داشته و می‌خواهند جلوی تحرکات ارتش سوریه درحلب را بگیرند . دریک اظهار نظر، یکی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه مدعی شد با روش‌های جدیدی با ارتش سوریه و قوای روسی در حلب خواهند جنگید. وی به شبکه سعودی العربیه، گفت: ما نه تسلیم می‌شویم و نه حلب را ترک می‌کنیم. این اظهارنظر نشان می‌دهد که حامیان تروریست‌ها همچنان درصددند با تقویت گروه‌های تروریستی آشوب و کشمکش را در سوریه ادامه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها