
به گزارش جام جم آنلاین ، فوتبال آلمان در زمینه بازاریابی و کسب درآمد از فروش محصولات مختلف رکوردی دیگر ثبت کرد.تیم های حاضر در بوندسلیگا از شرکت در زمینه فروش پیراهن و سایر محصولات، 243 میلیون یورو درآمد داشتند.
بیشترین سهم فروش بر خلاف انتظار متعلق به دورتموند است و سپس نوبت به بایرن مونیخ می رسد.
رقم فروش محصولات فوتبالی آلمان نسبت به فصل گذشته به میزان 8 و نیم درصد افزایش را تجربه کرده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است