فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» قرار بود در همین ماه اکران عمومی شود، اما پیمان قاسمخانی کارگردان این فیلم تصمیم گرفت فعلا از نمایش عمومی نخستین ساخته سینمایی‌اش انصراف دهد.
کد خبر: ۹۷۳۱۶۲

آن‌طور که ایسنا گزارش داد، «خوب، بد، جلف» ساخته پیمان قاسمخانی قرار بود پس از مدت‌ها انتظار که برای گرفتن پروانه نمایش وقت سپری کرده بود، در آذرماه به سرگروهی پردیسِ زندگی اکران عمومی شود، اما با توجه به شرایط فعلی برنامه اکران و البته احتمالا تمایل دست‌اندرکاران جشنواره فیلم فجر، شاهد رونمایی این فیلم در سی‌وپنجمین دوره این رویداد سینمایی خواهیم بود.

قاسمخانی که پیش از این قصد داشت در زمانی مناسب فیلم را هرچه سریع‌تر اکران کند، در گفت‌وگویی کوتاه تائید کرد که اخیرا فرم شرکت در جشنواره را پُر کرده است.

«خوب، بد، جلف» درباره یک کارگردان هنری سینماست که از طرف تهیه‌کننده‌ خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. این در حالی است که از نظر کارگردان، آنها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر او می‌خواهد فیلم را بسازد، مجبور است در مدت کوتاهی آنها را به نقش‌هایشان نزدیک کند.

حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسمخانی، امیرمهدی ژوله، حسین پاکدل و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها