به دنبال سانحه برخورد قطارهای مسافری روز جمعه؛

مدیرعامل راه‌آهن از سمت خود استعفا کرد

محسن پور سید آقایی مدیرعامل راه‌آهن لحظاتی پیش به دلیل اهمال و قصور مأموران راه‌آهن در وقوع سانحه برخورد دو قطار مسافری منطقه هفت‌خوان از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۹۷۲۶۸۳
مدیرعامل راه‌آهن از سمت خود استعفا کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، «محسن پورسید آقایی» دقایقی پیش با حضور در استودیو اخبار شبکه سراسری سیما، از استعفای خود از سمت مدیرعاملی راه‌آهن به دلیل وقوع حادثه برخورد دو قطار مسافری در روز گذشته در منطقه هفت‌خان و جان باختن 43 نفر از هموطنان و مصدوم شدن بیش از 100 نفر از مسافران این قطار خبر داد.

به گزارش فارس، ساعت 7:45 صبح روز گذشته قطار سمنان - مشهد در ایستگاه هفت‌خوان بین سمنان و شاهرود از پشت با قطار تبریز - مشهد برخورد کرد که این حادثه منجر به جان باختن 43 نفر از مسافران شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
امید
-
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
استعفا برای مردم چی میشه ؟؟ بدبخت خانواده هایی كه عزیزی از دست دادن ....... متاسفم برای خودم كه ادعای حقوق بشر دارم حقوق بشری كه از ایران ریشه در جهان دارد
e
-
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
مگه چه كاره این مردمی كه مدعی حقوق بشری؟؟؟ تو كلاه خودت رو مواظب باش .
رسول
-
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
این بنده خدا به نظر میرسه اصلا نا نداره صحبت كنه چه رسد به بازرسی و كنترل راه اهن
احمد
-
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
اتفاقا قیافه اش به ادمهای كاری میاد -قصور دیگران رو كه نباید به وظایف ایشان نسبت داد اینو باید از گزینش راه اهن پرسید كه چه ادمهایی رو باید سر چه پستی گذاشت امثال این ماموران وظیفه نشناس زیاده تو كشور مثلا یه نفر كه مدرك ادبیات داره میره تو قسمت پزشكی استخدام میشه یا كسیكه مدرك فیزیك داره نگهبان كارخانه است و........
حسین
-
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
سلام.این خبر چرا تو بخش اقتصادی قرار گرفته؟
جانباز و بازنشسته
-
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
ضمن عرض تسلیت به هم وطنان عزیزمان بخاطر از دست دادن عریزانشان در حادثه تصادف قطار اصلح است كه مسئولانی كه در این حادثه مقصر هستند ضمن عزل از سمت خود مورد بازخواست قرار گیرند و همچنین وزیر راه و شهرسازی هم بهتراست استعفا دهد.
صدراله البرزی
-
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
به نام خدا
باسلام و درود
- ازوقوع حادثه برخورد دوقطار مسافری در ایستگاه هفت خوان بین سمنان و شاهرود خیلی متاسف و متاثر شدم.خدا رحمت كند تمام 43 نفر هموطنان عزیزی كه در این حادثه فوت شدند.روحشان شاد و یادشان گرامی.ضمنا به تمام بازماندگان تسلیت عرض میكنم از خداوند متعال برای انها صبر و شكیبایی ارزومندم.
-لازمست دولت اهمیت این موضوع را پررنگتر و دلسوزانه ترتوجه نماید وعزای عمومی اعلام نماید.(تعطیل لازم نیست).
-باید این حادثه بطور جدی و دلسوزانه مورد بررسی قرار گیرد و تمام اقدامات لازم صورت گیرد.باید طوری سیستم پیشگیرانه بازنگری و اصلاح شود كه در اینده شاهد تكرار اینگونه سانحه ها نباشیم.
-اموزش و پرورش نیروی انسانی در راه اهن باید تقویت شود.
- فكر میكنم استعفای مدیر عامل راه اهن ،كار درستی توسط ایشان بوده است.
باارزوی توفیق روزافزون
صدراله البرزی
مدرس،مشاور،پژوهشگر،نویسنده و مترجم
حمید
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
قربانیش كردن تا به بقیه آسیبی نرسه
مجتبی
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
بازهم دمش گرم كه وجدان داشت ویه اقدامی كرد وووقابل توجه مدیران شركتهای هواپیمایی كشوروووووووو
شبنم
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
به نظر من، باب شدن اینگونه استعفاها نه‌تنها هیچ سودی به حال مردم ندارد بلكه جدای سمبلیك بودن قضیه به سخره گرفتن داغ مردم است. اگر بنا به استعفا باشد دایره دولت بایستی یكجا استعفا كند كه دولت بعدی با درس گرفتن از اشتباهات دولت‌های قبلی سر و سامانی به وضعیت موجود ببخشد و فكری بحال پیشگیری از فجایع بكند. وگرنه استعفای یك مدیر بازنشسته چه دردی دوا می‌كند؟
امیر رضا
-
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
خسته نباشند چون ایشان از این سمت بالاخره اخراج می شدند حالا دست پیش گرفته اند یعنی جوابگو این كشتار نباید باشند اگر این اتفاق در كشور های اروپایی وژاپن می افتاد مسئول آن به خاطر عذاب وجدان خودكشی می كرد. متاسفانه در ایران كو عذاب وجدان وكو حس مسئولیت، مسئولین می گویند 1-2هفته وقت برای بررسی علت حادثه نیاز است آخه بعد 4 روز كه از سانحه گذشته یعنی برای علت یابی سقوط یك هواپیما هم نیاز به این همه زمان نیست چه برسد به حادثه قطار حال هدف از این همه اتلاف وقت در مشخص كردن مسئول حادثه چیست ؟
یك شهروند
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
سیستم دولتی ایران وقتی با اشنابازی و پارتی بازی كارمندان جذب بشن وضع میشه همین كه میبینیم!!هیچگونه شایسته سالاری وجود ندارد!اصلاعدالت حلقه گمشده ایست برای مسئولین امر!! این مردم هستندكه باید مراقب جانشون باشن والا...

نیازمندی ها